معرفی دوربین NIKKOR Z 400mm

cutnegative آوریل 1, 2022 454 بدون دیدگاه

image

معرفی دوربین NIKKOR Z 400mm

ابریشم سوئیفت VCM
Silky Swift VCM برای لنزهای NIKKOR Z به عنوان موتور درایو AF استفاده می شود. این سیستم به طور همزمان سرعت بالاتر، دقت بالاتر و عملکرد بی صداتر را به دست می آورد. هر یک از این عوامل به مراتب از سیستم‌های معمولی پیشی می‌گیرد، و به طور خاص در مورد “بی صدا”، صدای درایو به شدت تا سطح تقریباً بی‌صدا سرکوب می‌شود. حتی لنزهای سنگین را می توان با دقت با سرعت بالا، با کمترین نویز یا لرزش کنترل کرد، که به کاربران امکان می دهد به طور قابل اعتماد تصاویری با فوکوس واضح ثبت کنند. عملکرد فوکوس خودکار بسیار بی صدا مخصوصاً برای عکسبرداری در مکان هایی که سکوت مورد نیاز است و برای ضبط ویدیو مفید است. اخطار: اگر ضربان‌ساز یا دستگاه پزشکی دیگری دارید از این محصول استفاده نکنید. آهنربا یا آهنرباهای موجود در این محصول می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه های پزشکی شود.

ED (پراکندگی فوق العاده کم) شیشه
یک شیشه نوری توسعه یافته توسط نیکون که با شیشه نوری معمولی در لنزهای تله فوتو برای به دست آوردن تصحیح بهینه انحرافات رنگی استفاده می شود.

شیشه سوپر ED
نیکون همچنین شیشه Super ED را توسعه داده است که دارای خواص پراکندگی حتی کمتر و عملکرد بسیار بالا در کاهش طیف ثانویه است تا انحراف رنگی و همچنین سایر انحرافات لنز را به حداقل برساند.

لنز انکساری با طول موج کوتاه
SR یک عدسی شیشه ای با پراکندگی بالا و تخصصی است که نور را با طول موج های کوتاه تر از آبی شکست می دهد. با کنترل نور با طول موج کوتاه، لنز قادر است به جبران انحراف رنگی بسیار دقیقی دست یابد تا رنگ های موجود در تصاویر شما با دقت بیشتری بازتولید شوند. همچنین امکان طراحی های نوری انعطاف پذیرتر را فراهم می کند که امکان طراحی لنزهای فشرده و سبک تر را فراهم می کند.

عنصر لنز فلوریت
فلوریت (FL)، یک ماده نوری مونو کریستال سبک وزن، دارای خواص نوری عالی است و در عین حال وزن کلی لنز را کاهش می دهد تا تعادل و هندلینگ را بهبود بخشد، به ویژه در لنزهای با فاصله کانونی طولانی تر مفید است.

کاهش ارتعاش
یک فناوری درون لنز نیکون که با جبران خودکار لرزش دوربین، ثبات تصویر را بهبود می بخشد. لنزهایی که VR ارائه می دهند، علامت اختصاری VR را روی لوله لنز نشان می دهند.

تصویری از یک مرد با لنز NIKKOR Z 400mm

پوشش فلورین
عکاسان به وسایلی نیاز دارند که بتوانند در مقابل عناصر مقاومت کنند. روکش فلوئور نیکون به طور موثر گرد و غبار، قطرات آب، چربی یا کثیفی را دفع می‌کند و حتی زمانی که به سطح لنز می‌چسبد، حذف آسانی را تضمین می‌کند. پوشش فلورین نیکون فرکانس بالایی از پاک کردن سطح لنز را تحمل می کند و اثر ضد انعکاس آن نیز به ثبت تصاویر واضح کمک می کند.

کت ARNEO
یک پوشش ضد انعکاس که توسط نیکون ساخته شده و همراه با پوشش نانو کریستال برای کاهش بیشتر اثرات شبح و شعله ور شدن ناشی از نور تابشی که به صورت عمودی وارد لنز می شود، استفاده می شود. این اجازه می دهد تا تصاویر را حتی زمانی که منبع نور در داخل کادر قرار دارد به وضوح ثبت کنید.

لنز IF
یک لنز نیکور که در آن فقط گروه لنز داخلی در حین فوکوس جابه جا می شود. بنابراین، اندازه IF NIKKORS در حین عملکرد فوکوس خودکار تغییر نمی‌کند و به لنزهای فشرده و سبک‌وزن اجازه می‌دهد تا فواصل فوکوس نزدیک‌تری داشته باشند. این لنزها با علامت اختصاری IF روی بشکه لنز مشخص می شوند.

مکانیسم دیافراگم الکترومغناطیسی
یک مکانیسم دیافراگم الکترومغناطیسی در لوله لنز، کنترل دیافراگم الکترونیکی یا تیغه دیافراگم بسیار دقیق را هنگام استفاده از نوردهی خودکار در طول عکسبرداری مداوم فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Image