معرفی دوربین Canon EOS R3

cutnegative مارس 20, 2022 503 بدون دیدگاه

تصویر دوربین EOS R3

معرفی دوربین Canon EOS R3

لحظات گذرا در زمان، به شیوه‌هایی در دوربین ثبت شده که هرگز فکر نمی‌کردید ممکن باشد. به آینده عکاسی اکشن خوش آمدید.
دوربینی که به شما امکان می‌دهد از ورزش، حیات وحش و اخبار عکس بگیرید. سوژه ها را فقط با نگاه کردن به آنها شناسایی کنید – یک تجربه واقعاً بصری – و با عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه و اتصال پیشرفته که به شما امکان می دهد ضرب الاجل خود را شکست دهید از رقبا پیشی بگیرید.
EOS R3 لحظات گذرا را با سرعت 30 فریم در ثانیه ثبت می‌کند و جزئیاتی را که با چشم غیرمسلح نادیده گرفته می‌شود، آشکار می‌کند.

سنسور پشته‌ای دوربین به قدری سریع است که به عکاسان اجازه می‌دهد از یک شاتر الکترونیکی برای توقف حرکت سریع بدون نگرانی در مورد اعوجاج شاتر استفاده کنند. با ردیابی AF/AE همزمان، از حداکثر سرعت شاتر 1/64000 ثانیه و عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه لذت ببرید.
آیا تا به حال از دوربینی استفاده کرده اید که احساس می کند ذهن شما را می خواند؟ EOS R3 با فناوری فوکوس خودکار Eye Control نسل بعدی ما به هر کجا که نگاه می کنید فوکوس می کند. این کنترل بی‌نظیر بر روی فوکوس خودکار به دوربین اجازه می‌دهد تا به همان سرعتی که شما انجام می‌دهید واکنش نشان دهد – به شما امکان می‌دهد به صحنه‌های همیشه در حال تغییر واکنش سریع نشان دهید.
با استفاده از هوش مصنوعی یادگیری عمیق و هزاران تصویر در دنیای واقعی، به EOS R3 یاد داده‌ایم که افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را با دقت و با اطمینان تشخیص دهد – هر کجا که در کادر حرکت می‌کنند.

افراد حتی اگر از کلاه ایمنی ماسکی یا عینک آفتابی استفاده کنند قابل ردیابی هستند. هنگام عکاسی از ورزش‌های موتوری، EOS R3 می‌تواند موتورسیکلت‌ها و اتومبیل‌های مسابقه‌ای را تشخیص دهد، حتی بین کابین خلبان بسته و باز تمایز قائل شود، و در صورت مشاهده کلاه ایمنی راننده را مشخص کند.
EOS R3 یک هیبرید حرفه‌ای است که می‌تواند فیلم‌های سینمایی، با کیفیت پخش و عکس‌های ساکن هیجان‌انگیز را ثبت کند. این دوربین با ویژگی‌هایی که فیلمسازان را به سطوح جدیدی از خلاقیت می‌رساند، می‌تواند فیلم‌های 4K و همچنین 6K RAW بیش از حد را به صورت داخلی روی کارت CFexpress ضبط کند. Canon Log 3 دامنه دینامیکی بیشتر و امکان درجه بندی رنگ را فراهم می کند.

تصویر دوربین EOS R3

مهمتر از همه، همان تشخیص اشیاء موجود در عکاسان عکس برای فیلمبرداران نیز در دسترس است، بنابراین شما می توانید اجسام متحرک را در اطراف کادر ردیابی کنید و آنها را در فوکوس واضح حتی هنگام کار نگه دارید.
اتصال برای عکاسان ورزشی و خبری حیاتی است. EOS R3 از سوکت LAN سیمی و وای فای 2.4/5 گیگاهرتز برای مکالمه با شبکه های کامپیوتری، لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه برای اشتراک گذاری سریع و آسان تصویر و کنترل دوربین از راه دور استفاده می کند. EOS R3 همچنین با برنامه Mobile File Transfer ما سازگار است، که به عکاسان حرفه‌ای اجازه می‌دهد با استفاده از داده‌های Wi-Fi یا تلفن همراه، متادیتا را اضافه کرده و تصاویر را از تلفن هوشمند منتقل کنند.

EOS R3 همچنین دارای یک کفش جانبی چند منظوره جدید است که ارتباط داده و قدرت را برای لوازم جانبی جدید فراهم می کند و همچنین به عنوان یک کفشک برای Speedlites و ماشه های موجود عمل می کند.
EOS R3 به گونه ای ساخته شده است که در برابر نیازهای روزمره استفاده حرفه ای و هر چیزی که زندگی به شما سرازیر می شود مقاومت کند.

از طوفان گرد و غبار گرفته تا رگبار، بدنه سخت و آلیاژی منیزیمی به اندازه دوربین های سری EOS-1D افسانه ای ما با گرد و غبار و آب بسته شده است. این اعتماد به نفس را داشته باشید که با هر شرایطی به تیراندازی ادامه دهید.
EOS R3 دقیقاً در سیستم موجود شما قرار می گیرد و در کنار سایر دوربین های بدون آینه یا DSLR شما کار می کند.

انرژی آن توسط یک باتری LP-E19 با ظرفیت بالا تامین می شود – همان چیزی که در بدنه های سری EOS-1DX ما پیدا می کنید. لنزهای EF شما دقیقاً همانطور که باید کار می کنند، به لطف طیف وسیعی از آداپتورهای نصب با کیفیت بالا، که همچنین می توانند عملکردهای بیشتری مانند حلقه کنترل یا فیلترهای کشویی اضافه کنند.

EOS R3 با کنترل‌های بصری و عالی ارگونومیک خود، حاصل سه دهه تکامل است که دائماً از نیازهای عکاسان حرفه‌ای مطلع شده است. با رابط بصری آشنا از ارگونومی بی نظیر لذت ببرید.
EOS R3 یک اصیل حرفه ای است. شکل و فرم آن توسط دوربین‌های سری EOS-1DX ما مشخص می‌شود، اما کوچک‌تر و سبک‌تر است و اصول طراحی سیستم EOS R بدون آینه را برای هندلینگ عالی در خود جای داده است.

دوربین انتخابی از کنترل‌ها را ارائه می‌کند، که هم کنترلر چندگانه و هم کنترلر هوشمند به طور غریزی در دسترس انگشت شست شما قرار می‌گیرند. سه صفحه تنظیم‌شده روی بدنه دوربین، به‌علاوه یک حلقه کنترل لنز در هر لنز نصب RF، امکان تنظیم سرعت شاتر، دیافراگم، ISO و جبران نوردهی را با دوربین به چشم شما می‌دهد.

EOS R3 همچنین مجهز به صفحه نمایش چهار میلیون نقطه ای با وضوح بالا با زاویه متغیر است که حتی در شرایط روشن نیز شفاف و درخشان است. این به شما امکان می دهد به راحتی از دیدگاه های خلاقانه بنویسید. اسلات کارت دوگانه به فایل‌های تصویری و فیلم‌های ویدئویی اجازه می‌دهد تا روی کارت‌های SD در دسترس (با پشتیبانی از UHS-II) یا رسانه‌های نسل بعدی CFexpress بسیار سریع نوشته شوند.

سرعت پشت سر هم 30 فریم بر ثانیه
عکاسی پیاپی تا 30 فریم در ثانیه یا 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی

حداکثر ISO 102400
حساسیت از ISO 100 تا ISO 102,400 (تا ISO 204,800 گسترش می یابد)

وضوح 24 مگاپیکسل
تعادل ایده آل بین کیفیت تصویر، عملکرد ISO بالا و اندازه فایل

تا 8 توقف IS
تثبیت کننده تصویر ثابت در بدن که کار می کند

دیدگاهتان را بنویسید

Image