آیا مردم متوجه می‌شوند که از چمن مصنوعی استفاده کرده‌ام؟ (ریپورتاژ آگهی)

cutnegative سپتامبر 20, 2021 1155 بدون دیدگاه

image

طبیعتا، یکی از اولین تفکراتی که درباره چمن مصنوعی به ذهن خطور می کند این است که آیا کسی متوجه آن می شود یا خیر.

خوب کاملا شما را درک می کنیم که نگران این موضوع باشید، مخصوصا با وجود این واقعیت که چمن های ارزان قیمت و قدیمی واقعا ظاهر مصنوعی و زشتی داشتند و از این رو خیلی از افراد این محصول را همانند گذشته تصور می کنند.

اما شرکت آسیاچمن با بهره گیری از فناوری و تکنولوژی و علم روز دنیا در ساخت طبیعی ترین و واقعی ترین چمن های مصنوعی توانسته است محصولاتی را روانه بازار کند که با چمن های طبیعی تفاوت چندانی ندارد و شاید نتوان به سادگی آن دو را از هم تشخیص داد. هم چنین در استفاده از مرغوب ترین مواد در ساختار چمن مصنوعی نیز دریغ نشده است تا چشم انداز سبز شما همیشه به قوت خود باقی بماند.

آیا چمن مصنوعی به نظر واقعی می رسد؟

ما نمی خواهیم به شما بگوییم که هر کسی چمن های شما را دید، فکر می کند واقعی است. مطمئنا همسایگان و اعضای درجه یک خانواده تان دیر و یا زود این موضوع را می فهمند. اما این امر برای بسیار از مهمانان و دوستانتان قابل تشخیص نخواهد بود. زیرا چمن مصنوعی پیشرفته و باکیفیت هم ظاهر طبیعی دارد و هم لمس کردن آن واقعا حس چمن های طبیعی به شما می دهد.

از طرف دیگر، بقدری الیاف چمن مصنوعی نرم و لطیف است که حتی پای برهنه راه رفتن روی این چمن ها، حس خوبی منتقل می کند.

 

چگونه اطرافیان من متوجه مصنوعی بودن چمن می شوند؟

  • چمن های حیاط شما همیشه یکنواخت و یکدست می باشند و ارتفاع تمامی الیاف یکسان است. این سطح از بی نقص بودن درباره چمن طبیعی صدق نمی کند.
  • زمانی که چمن های شما همیشه زیبا و مرتب به نظر می رسند و شما هیچ یک از کارهایی نظیر هرس کردن، بذرپاشی، کود دادن و آبیاری یا کارهای دیگر را انجام نمی دهید، شاید آن ها به این موضوع شک کنند.
  • چمن شما در برابر تغییرات فصلی و خشکسالی مقاوم است. این در حالی است که امکان دارد چمن های همسایه شما در زمستان قهوه ای رنگ دیده شود.
  • هیچ خبری از چاله و چوله در سطح چمن شما نخواهد بود. هم چنین چمن مصنوعی شما در برابر ترافیک بالا مقاومت می کند، چه در خانه کودک خردسال داشته باشید یا حیوانات خانگی نیز فرقی نمی کند. این در حالی است که چمن های طبیعی خیلی زود ساییده شده و تحت فشار و رفت و آمد از بین می روند.

جواب کلی به سوال بالا

شاید در وهله اول فهمیدن این موضوع کار ساده ای نباشد اما نشانه هایی که در بالا بیان کردیم، مطمئنا اطرافیانتان را کم کم به شک می اندازد. البته این که از چمن مصنوعی استفاده کنید که بسیار به چمن طبیعی شبیه است، اصلا چیز بدی نیست. هدف شما داشتن محیط سبز و شاداب است که این محصول برای شما فراهم می کند، آن هم با دردسر و مسئولیت های نگهداری کمتر. چه چیزی از این بهتر؟

دیدگاهتان را بنویسید

Image