فيلمي كه 34 ميليون دقيقه بازديد داشت! (ریپورتاژ آگهی)

cutnegative سپتامبر 20, 2021 442 بدون دیدگاه

image

اگر شما سريال خانگي هاي ايراني را دنبال مي كنيد، قطعا با سريال بسيار جذاب زخم كاري نيز آشنايي داريد. اين سريال خانگي بسيار جذاب با موضوعي خاص با نويسندگي و كارگرداني آقاي محمد حسين مهدويان، بر اساس رماني به اثر آقاي محمود حسيني زاد، و با هنر نمايي بازيگران برجسته اي همچون جوادعزتي، الهه حصاري، رعنا آزادي ور، سعيد چنگيزيان، هانيه توسلي و ديگر بازيگران محبوب ايراني وارد عرصه سريال هاي خانگي ايران شد. امروزه با شيوع ويروس كرونا و خانه نشين شدن بسياري از هموطنان، شاهد افزايش چشمگير محبوبيت اين قبيل سريال ها در عرصه فيلم و سريال ايران هستيم.

ژانر سريال پرطرفدار زخم كاري جنايي و دارك مي باشد كه خود جزو پرطرفدار ترين ژانر هاي سريالي مي باشند. اولين قسمت از اين مجموعه در 14 خرداد سال 1400 به نمايش درآمد و آخرين قسمت آن به تازگي و در 19 ام شهريور 1400 وارد بازار شد. اين سريال 15 قسمته براي هر اپيزود منتشر شده خود و در هر سايت و اپليكيشن آپلود فيلم و سريال، نظر مثبت بسياري از كاربران و مخاطبان را به خود جلب كرده است. علاوه بر كارگرداني بسيار ماهرانه آقاي محمد حسين مهدويان، نقش آفريني فوق حرفه اي آقاي جواد عزتي نيز منتقدين و مخاطبان را حيرت زده كرده است به گونه اي كه در نظرات آنان لقب بهترين بازيگر مرد را به ايشان داده اند.

قسمت پاياني سريال زخم كاري كه به تازگي منتشر شد، در همان روز توانست ركورد بيشترين بازديد سريال خانگي را در اپليكيشن فيليمو و در كمتر از 24 ساعت به نام خود بزند. همچنين اين فيلم پر طرفدار در همان روز جزو ترندهاي توييتر در لوكيشن ايران شد. اين سريال كه در هفته گذشته نيز ركورد دار بيشترين بازديد را به نام خود زده بود، توانست با ثبت 33 ميليون و 924 هزار و824 دقيقه تماشا تنها در طي 16 ساعت، ركورد خود را با داشتن بيشترين مخاطب بشكند.

جالب است بدانيد كه قسمت قبلي سريال زخم كاري يعني قسمت چهاردهم، داراي 29 ميليون و 144 هزار و 768 دقيقه تماشا در اپ فيليمو مي باشد. با انتشار قسمت آخر اين سريال پرطرفدار، براي اولين بار سريالي ايراني ترند توييتر فارسي مي شود. اين اتفاق به علت بحث و گفت و گو هاي زياد در رابطه با اين سريال در بين كاربران توييتر فارسي بود و يافته ها حاكي از اين است كه بسياري از مخاطبان از اين سريال راضي بودند.

قسمت آخر اين سريال با حضور عوامل و دست اندر كاران، در سينما آزادي تهران اكران شد.

براي رزرو تور گرجستان هوايی مي توانيد از اين سايت استفاده كنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

Image