انیمیشن کوکو ملون و فیلم مرد عنکبوتی (اسپایدرمن) در دالفک (ریپورتاژ آگهی)

cutnegative آوریل 12, 2022 590 بدون دیدگاه

image


سرویس اشتراک ویدیو دالفک
با آدرس www.dalfak.com چهارمین سایت اشتراک گذاری ویدیو و فیلم در ایران است. طراحی خوب و ساختار مسنجم آن را به یکی از پربازدیدترین سایت‌های اشتراک ویدیو در کشور تبدیل کرده است. سادگی کار با آن امکان استفاده برای افراد با هر دانشی از اینترنت و کامپیوتر را فراهم می‌کند.

این سایت فضای مناسبی برای آپلود رایگان ویدیو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید سایت‌های اشتراک ویدیوی فراوانی در ایران وجود دارد اما به علت پایین بودن کیفیت ارائه خدمات کاربران زیادی ندارد. دالفک تمام سعی خود را برای ایجاد محیطی حرفه‌ای انجام داده است. مثلا با استفاده از سرورهای داخلی باعث افزایش کیفیت پاسخ دهی شده و فیلم‌های بارگذاری شده با سرعت بسیار خوبی پخش می‌شوند. همچنین آپلود موزیک ویدیوها و فیلم‌ها نیز بسیار سریع انجام می‌شود و این بر جذابیت سایت افزوده است.

سرویس اشتراک ویدیو دالفک در طراحی سایت خود اقدام به ایجاد طبقه بندی موضوعی فیلم‌ها کرده است. به این معنا که شما چه برای بارگذاری فیلم یا جستجوی آن می‌تواند به لیست مورد نظر رفته و اقدام به انجام این کار کنید. این فهرست بندی شامل بخش موسیقی، ورزشی، تفریحی، آموزشی، فیلم، شخصی و … است. شما می‌توانید با سلیقه شخصی و رعایت قوانین سایت دالفک اقدام به ساخت ویدیوهای معرفی کسب و کار خود کنید. در سراسر جهان سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیو بستر فوق العاده برای کسب درآمد هستند. تبلیغات ارائه شده روی ویدیوها یکی از این فرصت‌هاست.

ایجاد پروفایل کاربری در دالفک

بازدید از ویدیوهای سایت نیاز به عضویت در سرویس‌های اشتراک ویدیو ندارد. با این وجود در دالفک هم مانند سایر سایت‌های مشابه، اگر قصد آپلود ویدیو و فیلم را داشته باشید، باید یک حساب کاربری منحصر به فرد ایجاد کنید. ایجاد این پروفایل زحمتی برای شما نداشته و با آدرس ایمیل خود می‌تواند به عضویت آن دربیایید. به این ترتیب شما یک کانال خصوصی دارید که ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

با عضویت در دالفک می‌توانید فایل مورد نظر را از یوتیوب هم وارد سایت کرده و اشتراک گذاری کنید. به علاوه چنانچه منبع ویدیو یکی از سایت‌های شخصی یا کاری شما است، می‌توانید هنگام آپلود آن از گزینه انتقال از سایر سایت‌ها استفاده کرده و با انتشار ویدیو در دالفک، یک بک لینک به سایت مرجع داده و به اعتبار آن صفحه و ویدیوی خود بیفزایید.

سایر مزایای و امکانات سایت اشتراک ویدیوی دالفک

  • امکان دانلود و آپلود ویدیو با کیفیت‌های مختلف
  • امکان آپلود ویدیو با کیفیت FullHD
  • امکان دریافت ویدیو از Youtube
  • به اشتراک گذاری لینک وب‎سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی در قسمت بالای سایت
  • واترمارک کردن آدرس کانال در ویدیو
  • سرعت بالای دانلود و آپلود فیلم و ویدیو
  • سرعت بخش بالای ویدیوها با هر کیفیتی
  • سرعت بالا در ویدیو استریمینگ
  • امکان درج لایک و دیدگاه در زیر ویدیو برای اعضای سایت
  • امکان اضافه کردن ویدیوها به لیست پخش شخصی برای اعضا
  • امکان ارسال و اشتراک ویدیوها در تلگرام، فیسبوک، لینکدین، توییتر و …

قوانین عضویت در سرویس اشتراک ویدیو دالفک

بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند فرزندان آنها در محیط مجازی به دور از ابتذال فعالیت داشته باشند. یکی از اهداف راه اندازی سایت دالفک نیز ارائه چنین فضای امنی برای خانواده‌ها و کودکان است. به همین دلیل قوانین مشخصی برای تولید ویدیو در دالفک آمده است.

سایت دالفک مانند دیگر سایت‌های رسمی و معتبر تابع قوانین فضای مجازی کشور است. کاربرانی که در سایت عضو شده و قصد ارائه محتوا دارند با ویدیوهایی متناسب با فرهنگ، عرف و قانون تولید کنند. قرار دادن فیلم با مضمون خشونت آمیز، مسائل غیر شرعی، توهین به شخصیت‌های سیاسی، ادیان و اقلیت‌ها ممنوع است. چنانچه کاربر اقدام به بارگذاری محتوای بر خلاف قوانین سایت نماید، ویدیو حذف شده و امکان لغو عضویت کاربر نیز وجود دارد.

انیمیشن کوکو ملون

یک کانال در یوتیوب است. این کانال از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ با نام ThatsMEonTV و از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ با نام ABC Kid TV شناخته می‌شد. این کانال در زمینه پویانمایی ویدئوهای سه بعدی فعالیت دارد و تا جولای ۲۰۲۱، دومین کانال پربازدید در یوتیوب است.

فیلم مرد عنکبوتی 3

فیلم مرد عنکبوتی و یا Spider Man No Way Home

یک فیلم ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۰۷ و به کارگردانی سم ریمی است که بر پایهٔ شخصیت مرد عنکبوتی از کمیک‌بوک‌های شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. فیلم‌نامه فیلم توسط ریمی، برادر بزرگش ایوان ریمی و آلوین سارجنت به رشته تحریر درآمده است. این فیلم سومین و آخرین قسمت از سه‌گانهٔ مرد عنکبوتی ساختهٔ سم ریمی، و دنباله فیلم‌های مرد عنکبوتی (۲۰۰۲) و مرد عنکبوتی ۲ (۲۰۰۴) می‌باشد. توبی مگوایر، کیرستن دانست، جیمز فرانکو، توماس هیدن چرچ، توفر گریس، برایس دالاس هاوارد، رزماری هریس، جی. کی. سیمونز، جیمز کرامول، دیلن بیکر و کلیف رابرتسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیتر پارکر قصد دارد که از مری جین واتسون خواستگاری کند، که به تازگی اولین تئاتر برادوی را ساخته‌است. شهاب سنگی در نزدیکی پارک مرکزی نیویورک فرود می‌آید و سیمبیوتی فرازمینی ظاهر شده و سپس به همراه پیتر به آپارتمانش می‌رود.

در همین حال، مأموران پلیس به دنبال زندانی و دزد فراری به نام فلینت مارکو، که به دیدار همسر و دختر بیمارش رفته‌است، هستند. تعقیب و گریز از سر گرفته می‌شود، و مارکو به داخل یک شتاب‌دهنده ذرات می‌افتد که بدنش با شن‌های اطراف ترکیب شده، و به مرد شنی تبدیل می‌شود.

فیلم مرد عنکبوتی 4

فیلم مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایهٔ کاراکتر مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این چهارمین فیلم سینمایی مرد عنکبوتی است که توسط کلمبیا پیکچرز و مارول انترتینمنت ساخته شده و یک بازراه‌اندازی از این مجموعه بعد از سه‌گانهٔ مرد عنکبوتی ۲۰۰۲–۲۰۰۷ ساختهٔ سم ریمی است و اولین فیلم از دو فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز به‌شمار می‌رود. این فیلم به کارگردانی مارک وب و نویسندگی جیمز وندربیلت، آلوین سارجنت و استیو کلاوز بر پایهٔ داستانی از وندربیلت ساخته شده و در آن اندرو گارفیلد در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی در کنار اما استون، ریس ایفانز، دنیس لری، کمپبل اسکات، عرفان خان، مارتین شین و سالی فیلد ایفای نقش می‌کند. در این فیلم پس از اینکه پارکر توسط یک عنکبوت تغییر یافتهٔ ژنتیکی نیش می‌خورد، قدرت‌های تازه‌ای مانند عنکبوت به دست می‌آورد و برای نجات شهر از دسیسه‌های یک دشمن خزنده مرموز با خطراتی مواجه می‌شود.

فیلم مرد عنکبوتی

یا اسپایدرمن

فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایهٔ کاراکتر مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز بوده و به وسیلهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده‌است. این فیلم دنبالهٔ مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) است و از این لحاظ، بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود

پس از افشای هویت مردعنکبوتی توسط میستریو در پایان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹)،[۶] زندگی پیتر پارکر زیر و رو می‌شود و باعث می‌شود اکثر مردم وی را قاتل میستریو و یک تهدید بخوانند. در نتیجه، برای پیتر اتفاقات و حوادثی رخ می‌دهد که فقط متوجه او نیست و اطرافیان و نزدیکان وی را هم هدف قرار می‌دهد. پارکر، ام جی، زن عمومی و ند لیدز بازداشت شده و تحت بازجویی قرار می‌گیرند، اما با کمک وکیل مت مورداک (دردویل)، اتهامات آنها برداشته می‌شود. پارکر، ام‌جی و ند به دبیرستان بازمی‌گردند، اما به دلیل جنجال‌های اخیر، درخواست پذیرش آن‌ها برای دانشگاه رد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Image