چگونه صدا میتواند فیلم را خراب کند یا نجات دهد

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

چگونه صدا میتواند فیلم را خراب کند یا نجات دهد

برای دانلود رایگان چگونه صدا میتواند فیلم را خراب کند یا نجات دهد با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود link download

کیت های مورد نیاز

Canon DSLR ، مجهز به انتخاب لنزهای اصلی ، برای فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گرفت ، اما نیازی به همگام سازی صدا من نبود. برای اهداف هماهنگ سازی ، ما از یک بست چوبی غیر دیجیتالی ساده برای ایجاد سنبله صوتی استفاده می کردیم. سرانجام ، این به ویراستار ، که همچنین DOP (مدیر عکاسی) بود ، اجازه داد تا شروع صوتی را با تصاویر خود تنظیم کند. من برای ویرایش آنجا نبودم ، اما در گذشته از دسته های دستی برای ایجاد گذرا استفاده کرده ام که می تواند هنگام قرار دادن صوتی و تصویری در وگاس سونی برای پخش یوتیوب ، از قاب صحیح مطابقت داشته باشد و انجام این کار بسیار ساده است. این احتمال وجود دارد که صوتی غیر زمان بندی شده با گذشت زمان از بین برود ، اما با ارائه نشانه های طولانی مضحک نیست ، مشکلی نخواهد بود. عدم نیاز به هماهنگ سازی به این معنی بود که یک ضبط کننده دیجیتال دستی سبک و قابل حمل با مشخصات مناسب ، برای کار مناسب است. در زمانی که من Tascam DR40 را در اختیار داشتم ، آن را برای Sound On Sound مرور می کردم و بسیار با آن آشنا بودم ، بنابراین تصمیم گرفتم از آن برای پروژه استفاده کنم.

DOP قول داده است Zoom H4N کمی گرانتر را به همراه آورد ، همین کار نیز همین کار را انجام می داد (و در سال های اخیر به یک وسیله ضبط صدا مورد علاقه برای سازندگان فیلم های بودجه تبدیل شده است) ، اما من دسترسی قبلی نداشتم. H4N برای بررسی اینکه این کار در حالت کار است ، بنابراین من در صورت عدم استفاده از Tascam استفاده کردم و ضبط کننده زوم را بعنوان پشتیبان نگه داشتم.

من همچنین یک Olympus LS5 داشتم که صوتی را نیز به خوبی محصولات فوق را ضبط می کرد ، اما من آن را برای ضبط مصاحبه های هنرمند ، به جای برنامه های موسیقی خریداری کردم ، و فاقد ورودی های XLR و مهمترین قدرت فانتوم لازم برای اجرای میکروفورهای خارجی است. این دستگاه دارای مكیك پردازنده است ، اما حتی گرانترین ركورد سازهای ساخته شده دستی نیز از بعضی از مشكلات سروصدا رنج می برند. درمورد محصولات بودجه ای مانند DR40 ، محافظ آنها حداقل است و هر برس دست روی بدنه باعث خراب شدن آن می شود. استفاده از میکروفون های خارجی این مشکل را به کلی از بین می برد ، بنابراین همیشه برنامه من برای تنظیم میکروفون های جداگانه بود.

برای اینکه به خودم گزینه بدهم ، به عنوان بسیاری از میکروفون و کابل با کیفیت بالا در دسترس قرار گرفتم تا بتوانم در کیف گیگ خود جا بگیرم ، اما من برای تهیه یک میکروفون رونق برای گرفتن گفتگوی بازیگران ، به تیم تولیدی متکی بودم. من همچنین مجموعه ای از هدفون های مرجع بسته سونی MDR7509 را گرفتم که سطح و ایزوله زیادی را ارائه می دهد. اگر محیط کمی پر سروصدا باشد ، خصوصاً هنگام بررسی کیفیت آخرین ضبط بین زمان ، یا هنگام نظارت بر کیفیت گفتگو در طول زمان ، ویژگی های مطلوب است.

نکته مهمی که قبل از فیلمبرداری باید بررسی کنم این بود که تیم تولیدی چه میزان نمونه و چه میزان عمق آن را لازم دارد. فراموش کردن تنظیم چنین مواردی یا فرضیه هایی راجع به آنچه لازم است بسیار آسان است ، بنابراین می خواستم از هرگونه مشکلی دوری کنم و ضبط کننده خود را از قبل تنظیم کنم. در این حالت از من خواسته شد پرونده های 16 بیتی ضبط شده در نرخ نمونه استاندارد صنعت 48kHz را ارائه دهم. من همچنین در Tascam DR40 محدود کننده مشغول مراقبت از هر گونه سنبله تصادفی بودم ، اما قصد داشتم از طرف احتیاط خطا كنم و در هر زمان زیادی از فضای سر استفاده كنم.

Kit Requirements
A Canon DSLR, fitted with a selection of prime lenses, was being used for filming, but there was no requirement for me to sync my audio. For synchronisation purposes, we were using a simple non-digital wooden clapper to create an audio spike. Ultimately, this allowed the editor, who was also the DOP (director of photography), to line up the start of the audio with his visuals. I wasn’t there for the edit, but in the past I have used handclaps to create transients that can be matched with the correct frame when lining up audio and video in Sony’s Vegas for YouTube broadcast, and it is pretty easy to do. There is a possibility that non-timecoded audio might drift out over time, but providing the cues aren’t ridiculously long, it won’t be a problem. The fact that synchronisation was not required meant that a lightweight and portable handheld digital recorder with a reasonable specification would be adequate for the job. At the time I was in possession of a Tascam DR40, which I’d reviewed for Sound On Sound and was very familiar with, so I decided to use it for the project.

The DOP promised to bring along the slightly more expensive Zoom H4N, which would have done the job just as well (and in recent years has become a favourite sound-recording device for budget film-makers), but I had no prior access to the H4N to check that it was all in working order, so I ended up using the Tascam and keeping the Zoom recorder handy as a backup in case of failure.

I also had an Olympus LS5, which records audio just as well the above products, but I bought it for recording artist interviews, rather than music applications, and it lacks the all-important XLR inputs and phantom power necessary for running external capacitor mics. It has onboard mics, but even the most expensively constructed handheld recorders suffer from some degree of handling noise, rendering the mics fairly unusable in many situations. As for budget products like the DR40, their shielding is minimal and any brush of the hand on the casing will ruin a take. Using external mics eradicates this problem entirely, so it was always my plan to set up separate mics.

To give myself options, I took along as many high-quality studio mics and cables as I could fit into my gig bag, but I was relying on the production team to supply a boom mic for capturing the actors’ dialogue. I also took along a set of Sony MDR7509 closed-back reference headphones, which provide plenty of level and isolation. These are desirable characteristics if the environment is a little noisy, especially when checking the quality of the last recording between takes, or when monitoring the quality of dialogue during takes.

An important thing I needed to check before filming was what sample rate and bit depth the production team required. It is very easy to forget to set such things, or to make assumptions about what’s required, so I wanted to avoid any issues and set my recorder up in advance. In this case, I was asked to provide 16-bit files recorded at the industry-standard sample rate of 48kHz. I also engaged the limiter on the Tascam DR40 to take care of any random level spikes, but intended to err on the side of caution and leave plenty of headroom at all times.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *