دریافت صدای سینمایی به کمک LAYERING در فیلم

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

دریافت صدای سینمایی به کمک LAYERING در فیلم

برای دانلود رایگان دریافت صدای سینمایی به کمک LAYERING در فیلم با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود link download

دینامیک احساسی
البته پویایی در زمینه بلندی صدا وجود دارد ، اما یکی دیگر از جنبه های دینامیکی که من می خواهم در نظر بگیرید شدت عاطفی است. با گذشت سالها ، ما در کل فیلم های زیادی با موسیقی دیواری به دیوار و سطح شدت عاطفی 10 بار کار کرده ایم. من هرگز در مورد آن فکر نکردم تا چند سال پیش ، وقتی مشغول طراحی پروژه ای به نام Blood Brother بودیم که بعداً برای بردن ساندنس به راه افتاد. من از کارگردان چیزی یاد گرفتم که نحوه نگاه کردن به نقشم را تغییر داد.

ما در چند روز آخر ترکیب بودیم. ما یک ماه و نیم در این پروژه صرف کرده ایم و آهنگسازهای شگفت انگیزی در آن ، موسیقی شگفت انگیز وجود دارد. و در آخرین لحظات میکس ، استیو هوور ، کارگردان ، شروع به بیرون کشیدن آهنگ ها از فیلم کرد. من فکر کردم ، خوب ، شاید او بخواهد اینجا را به طراحی صدا معطوف کند. اما پس از آن مانند او ، “خوب ، اجازه دهید آن را ترک کنیم.” من دوست داشتم ، اینجا چه خبر است؟ این کاری نیست که شما در ساعت یازدهم انجام دهید! اما آنچه من آموختم این است که وقتی یک فیلمساز بیش از حد بر هر ثانیه میکروسکوپی متمرکز شده باشد ، از دست دادن کلی آسان است. اگر در تمام مدت سطح 10 عاطفی دارید ، شبیه به داشتن سطح عاطفی صفر است. بدون ساکت ، صدای بلند وجود ندارد. بدون تاریکی ، هیچ نوری وجود ندارد. و اینجاست که دینامیک عاطفی نقش مهمی را ایفا می کند.

شما باید لحظات استراحت به مخاطب اختصاص دهید زیرا انجام این کار باعث می شود اوقات شدت از طریق موسیقی و صدا بسیار تأثیر گذار باشد. بخش مهمی از همه اینها این است که به مخاطبان شما این امکان را می دهد که احساس کنند. بیش از حد از صدا در اوردن زیاد استفاده نکنید ، بلکه از اینکه اصلاً کاری انجام ندهید – ترسیدن بدون موسیقی ، رفتن بدون طراحی صدای پیشنهادی ، به مخاطب این امکان را می دهد که تعبیر کند که مناسب است. برای من ، این یکی از بزرگترین دلایلی است که برادر خون بسیار موفق بود. به مخاطب این امکان را می دهد که پیام خود را جذب کند بدون اینکه از طریق موسیقی و صدا به آنها بگوید دقیقاً چه چیزی را جذب می کند.

امیدوارم برخی از این ایده ها به شما کمک کنند تا چند تصمیم مهم برای داستان پردازی را زودتر بگیرید. اما شاید بیشتر از این ، امیدوارم که آنها به شما کمک کنند در دنیای خود بگردید و واقعاً لذت ببرید ، بفهمید و به این فکر کنید که صدا چطور روی شما تأثیر می گذارد. من امیدوارم که شما آن را به کار خود بیاورید ، و امیدوارم که شما با صداهایی که در اطراف شما هستند مسموم شوید.

EMOTIONAL DYNAMICS
Of course there are dynamics in the context of loudness, but another aspect of dynamics I’d like you to consider is emotional intensity. Over the years we’ve worked on a lot of films with wall-to-wall music and an emotional intensity level of 10 the whole time. I never thought much about it until a couple years ago when we were sound-designing a project called Blood Brother that later went on to win Sundance. I learned something from the director that changed the way I look at my role.

We were in the last few days of the mix. We’d spent a month and a half on this project, and there were amazing composers on it, amazing music. And in the very last moments of the mix, Steve Hoover, the director, started to pull tracks out of the film. I thought, Okay, maybe he wants to focus on sound design here. But then he was like, “Okay, let’s leave it out.” I was like, What’s going on here? This isn’t something you do in the eleventh hour! But what I learned is that when a filmmaker is hyper-focused on every microscopic second, it’s easy to lose the whole. If you have an emotional level of 10 all the time, it’s similar to having an emotional level of zero. Without quiet, there is no loud. Without darkness, there is no light. And that’s where emotional dynamics play such an important role.

You need to give the audience moments of rest because doing so will allow the times of intensity through music and sound to be much more impactful. An important part of all of this is allowing your audience to feel what they need to feel. Not overdoing it on the sound side, but also not being afraid to not do anything at all — going without music, going without suggestive sound design, allowing the audience to interpret as they see fit. To me, that’s one of the biggest reasons Blood Brother was so successful. It allowed the audience to absorb its message without telling them through music and sound exactly what to absorb.

I hope some of these ideas help you make a few important storytelling decisions early on. But maybe more so, I hope they will help you look around your world and really enjoy, understand, and think about how sound is affecting you. I hope you bring that into your work, and I hope you become intoxicated by the sounds that are all around you.

دیدگاهتان را بنویسید