آموزش ترکیب بندی , زاویه دوربین و لنز در فیلمبرداری

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

آموزش ترکیب بندی , زاویه دوربین و لنز در فیلمبرداری

برای دانلود رایگان آموزش ترکیب بندی , زاویه دوربین و لنز در فیلمبرداری با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود Link download

ترکیب استاتیک
ترکیبات با اکثر خطوط افقی یا عمودی به عنوان ترکیب استاتیک گفته می شود. در تئوری ، خطوط افقی و عمودی به نوعی تسکین دهنده ، آرام ، آرام …

توجه کنید که چگونه امپراتور در قهرمان (2002) در هیچ یک از تقاطع های قانون سوم نیست. در واقع ، او درست در وسط قاب قرار دارد. تقارن این شكل كمال كاخ را برقرار می كند و اوضاع را شدت می بخشد. به نظر می رسد که فقط یک مکان مقدس یا عادی می تواند بسیار متقارن باشد.

ترکیب پویا
هنگامی که یک ترکیب دارای خطوط مورب زیادی باشد ، به آن ترکیب Dynamic گفته می شود. پویایی یا هیجان از این واقعیت ناشی می شود که موربها تا حدودی نگران کننده هستند (برخلاف آهنگ های استاتیک كه صلح و آرامش را برقرار می كنند).

همانطور که در مثال بالا نشان داده شده است ، یک راه آسان برای پویا کردن عکسها با زاویه دوربین فوق العاده بالا است که به سوژه نگاه می کند. بسته به نحوه قرارگیری دوربین ، خطوط طبیعی محیط به صورت مورب به نظر می رسد.

Static Composition
Compositions with the majority of lines being horizontal or vertical are called Static Composition. In theory, horizontal and vertical lines are somewhat soothing, calm, tranquil…

Notice how the the Emperor in Hero (2002) is not in none of the intersections of the Rule of Thirds. Indeed, he is right in the middle of the frame. The symmetry of the shot communicates the perfection of the palace and intensifies the situation. It is as though only a sacred or regal place could be so symmetrically perfect.

Dynamic Composition
When a composition has many diagonal lines it is called Dynamic Composition. The dynamism or excitement comes from the fact the diagonals are somewhat unsettling (as opposed to a static compositions that communicate peace and tranquility).

As shown in the example above, one easy way to make shots dynamic is with an ultra high camera angle looking down at the subject. Depending on how camera is positioned, the natural lines of the environment will look diagonal.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *