You must need to login..!
توضیح
چگونگی طراحی صدای بهتر در Premiere Pro CC
برای دانلود رایگان چگونگی طراحی صدای بهتر در Premiere Pro CC با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود Link download
باس را به صدای خود برگردانید
بسیاری از صدای ضبط شده در دوربین ها یا میکروفون های ارزان قیمت می تواند بسیار ریز و صاف باشد. ممکن است فکر کنید فراتر از پس انداز است ، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم. به پنل جلوه ها رفته و Parametric Equalizer را جستجو کنید ، سپس آن را بر روی کلیپ خود بکشید. یک اکولایزر به شما امکان می دهد با فرکانس های مختلف صوتی کلیپ خود بازی کنید. اگر تا به حال با صدای بیس و کنترل های سه گانه در استریوی ماشین اشتباه گرفته اید ، از قبل با یک ابزار اساسی اکولایزر آشنا هستید.
پس از استفاده از جلوه ، وارد قسمت کنترلهای جلوه های کلیپ خود شوید و به پایین به قسمت تنظیمات سفارشی بروید و روی ویرایش کلیک کنید. این با یک صفحه کنترل کامل اکولایزر ظاهر می شود. سمت چپ دارای انتهای کم ، باس و سمت راست دارای انتهای بالا ، سه برابر است.
اولین کاری که می توانید انجام دهید ، به ویژه در صدای کوچک ، تنظیم بالاتر منحنی باس است. با مقدار دقیق خراب کنید تا زمانی که برای شما خوب به نظر برسد ، اما احتمالاً حدود 120 است یا باید نقطه شروع خوبی باشد.
بقیه این نکات بیشتر مربوط به صدای ضبط شده در میکروفن های استاندارد است ، نه این که بخواهید صدا را از یک ضبط صوتی ذخیره کنید ، بنابراین فقط این را بخاطر بسپارید
Bring bass back into your audio
A lot of audio recorded on cameras or cheap microphones can be pretty tinny and flat. You may think it’s beyond saving, but there’s a lot we can do. Go to the Effects panel and search for Parametric Equalizer, then drag it onto your clip. An equalizer lets you play around with the different audio frequencies in your clip. If you’ve ever messed with the bass and treble controls on a car stereo then you’re already familiar with a basic equalizer tool.
Once you’ve applied the effect, go into your clip’s effects controls and scroll down to Custom Setup under the effect, and click Edit. This will pop up with a full equalizer control panel. The left side has your low end, the bass, and the right side has your high end, the treble.
The first thing you can do, especially on tinny audio, is adjusting the bass curve higher. Mess around with the exact amount until it sounds good to you, but likely around 120 or should be a good starting point.
The rest of these tips are more for audio recorded in standard microphones, rather than trying to save audio from a tinny recording, so just keep that in mind.