You must need to login..!
توضیح
چگونگی مدیریت و sync صدا در فیلم
برای دانلود رایگان چگونگی مدیریت و sync صدا در فیلم با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود Link download
اولین قدم برای ضبط صدای خوب استفاده از میکروفون خارجی و اتصال آن به ورودی میکروفون دوربین فیلمبرداری است ، البته با این فرض که یک صدا دارد! اگر یک ورودی مینی جک 3.5 میلی متری ساده داشته باشد ، نمی توانید از میکروفن خازنی استفاده کنید مگر اینکه با باتری کار کند یا منبع تغذیه فانتوم جداگانه نداشته باشید. اوه ، و شما نمی توانید از دو میکروفن استفاده کنید مگر اینکه از کابل تقسیم یا میکسر استفاده کنید. همچنین نمی توانید از سه یا بیشتر بدون مورد دوم استفاده کنید ، زیرا شما باید صدا را به دو کانال موجود در پلاگین جک مخلوط کنید.
ساده ترین راه برای بهبود صدای ضبط های خود این است که میکروفن جداگانه ای مانند این Sony ECM CG50 را به دوربین خود وصل کنید.
ورودی های جک مینی کاملاً ناامن هستند ، زیرا به هیچ وجه قفل نمی شوند. برای من ، نگرانی از خراب شدن یک اتصال دهنده یا عدم ایجاد تماس خوب قابل توجه است. من می خواهم همیشه مطمئن باشم که روی هدفون نظارت کنم – اما این باعث می شود من از استعدادی که کارگردانی می کنم جدا شود. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک دوربین با ورودی XLR یا دو دستگاه داشته باشید ، اتصالات از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود ، به علاوه شما می توانید از میکروفن مورد نیاز برای استفاده از فانتوم استفاده کنید ، و گزینه های تجهیزات دیگر را با تنظیمات جک 3.5 میلی متری باز کنید.
در هر صورت ، اگر میکروفن های خود را مستقیماً به یک دوربین متصل می کنید ، بهترین آرزو را دارید که دارای پیش پرده های مناسب باشد. منظور من این نیست که به معنای یک پیش درآمد “بوتیک” عالی در مقابل پیش تقویت کننده در یک رابط صوتی استاندارد ، که در آن تفاوت ها بسیار ظریف است. برخی از دوربین ها در واقع از پیش آمپول های بدی برخوردار هستند ، به این دلیل که بسیار پر سر و صدا هستند و یا فضای سر آنها بسیار کم است ، و تفاوت این دوربین ها با پیش آمپول ها را در یک ضبط کننده خارجی خواهید شنید.
اغلب ، ورودی های میکروفون در دوربین ها وظیفه دو برابر ورودی های خطی را دارند و به هیچ وجه نمی توان آنها را برای هر دو عملکرد بهینه کرد. گاهی اوقات آنها قربانی فشرده سازی ضعیف موسوم به AGC (کنترل خودکار افزایش) می شوند و در برخی از مدل ها این غیرفعال نمی شود. وقتی به هزینه این فناوری در دوربین فکر می کنید ، به راحتی می توان فهمید که چرا پیش پرده ها یک فکر پسینی هستند.
چندی پیش من در حال ساخت یک ویدیو با استفاده از میکروفون قدیمی Neumann U47 برای صدا بودم که بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد. این که مستقیماً از طریق منبع تغذیه آن را به دوربین فیلمبرداری وصل کنید ، فکر بدی خواهد بود!
اندازه گیری صوتی در دوربین ها معمولاً ضعیف است. از آنجا که شما خواننده Sound On Sound هستید ، دیگر نمی خواهید از کنترل خودکار افزایش استفاده کنید ، بدین معنی که باید با استفاده از هر صفحه نمایشگر دوربین فیلمبرداری ، احتمالاً در صفحه LCD ، سطح صدا را تحت نظر داشته باشید. قرار نیست به عشق ، آرامش و خوشبختی ختم شود. این اتفاق در اتفاقی ناخوشایند برای تصویر یا صدا می افتد زیرا توجه شما تقسیم شده است. و اگر یک ضبط کننده صدا جداگانه دارید ، آیا واقعاً می خواهید آنها همیشه بعد از اپراتور دوربین عقب بمانند تا کنتورها را در معرض دید قرار دهند؟ این راهی نیست که صدا را در سطح برابر تصویر قرار دهید.
اگر در حال ضبط مستقیم روی دوربین هستید ، در موقعیت قرارگیری میکروفون نیز مشکلی وجود دارد ، به این دلیل که گاهی اوقات می خواهید به صدای سوژه نزدیک شوید. نمی توانید میکروفن را در شات قرار دهید (مگر اینکه در حال تهیه فیلم مستند در جایی باشید که برای استعداد داشتن میکروفون مینیاتوری مناسب باشد) ، بنابراین ممکن است بخواهید یک عضو خدمه جداگانه “ستون بوم” را نگه دارد ، که اجازه می دهد تا میکروفن دقیقاً دور از دید نگه داشته شود.
The first step to take towards recording good sound is to use an external microphone and plug it into your camcorder’s microphone input, assuming it has one of course! If it has a simple 3.5mm mini-jack input, you can’t use a capacitor microphone unless it is battery‑operated or you have a separate phantom power supply. Oh, and you won’t be able to use two microphones unless you use a splitter cable or a mixer; nor can you use three or more without the latter, as you’ll need to mix the sound down to the two channels available on the jack plug.
The simplest way to improve the sound of your recordings is to attach a separate mic, like this Sony ECM CG50, to your camera.
Mini‑jack inputs are quite insecure, as they don’t latch at all. For me, the worry that a connector might be pulled out or not make good contact is significant. I would want to monitor on headphones at all times to be sure — but that would disconnect me from the talent I’m directing. If you’re lucky enough to own a camera with XLR input or two then connections will be more secure, plus you’ll be able to use a mic that requires phantom power, opening up some more equipment options over the 3.5mm jack setup.
Either way, if you’re plugging your mics straight into a camera, you’d best hope it has decent preamps. I don’t mean that in the sense of a high‑end ’boutique’ preamp versus the preamp in a standard audio interface, where the differences tend to be subtle. Some cameras really do have bad preamps, in that they are very noisy or have very little headroom, and you’ll hear the difference between these and the preamps on an external recorder.
Often, the microphone inputs on cameras have to do double duty as line inputs, and there is no way they can be optimised for both functions. Sometimes they are the victim of poor compression known as AGC (automatic gain control), and on some models this can’t be deactivated. When you think about the cost of the technology in a camera, it’s easy to see why preamps are an afterthought.
Not so long ago I was making a video using a vintage Neumann U47 microphone for the audio, which I’ll talk about later. To have plugged that directly, via its power supply, into the camcorder would have been a bad idea!
Audio metering in cameras is often poor. Since you’re a Sound On Sound reader, you won’t want to use the automatic gain control, meaning you’ll have to keep an eye on the sound level using whatever display the camcorder gives you, probably on the LCD screen. That isn’t going to end in love, peace and happiness. It’s going to end in something nasty happening to either the picture or the sound because your attention is divided. And if you do have a separate sound recordist, do you really want them trailing after the camera operator all the time to keep the meters in view? That’s not the way to put sound on an equal footing to the picture.
There’s also an issue with mic positioning if you’re recording straight to the camera, in that sometimes you’ll want to get closer to a subject’s voice. You can’t position the mic in shot (unless you’re shooting a documentary‑style production where it’s appropriate for the talent to wear a miniature microphone), so you may want a separate crew member to hold a ‘boom pole’, which allows the mic to be held just out of view.