You must need to login..!
توضیح
انیمیشن کوتاه خارجی followers
برای دانلود رایگان انیمیشن کوتاه خارجی followers با کیفیت 720p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود link download
ژانر: کوتاه , درام
امتیاز :
سال ساخت : 2014
مدت پخش : 07:39
زبان فیلم : انگلیسی
ساخت کشور : انگلیس
کارگردان:
بازیگران:
خلاصه داستان :
آخرین فیلم کوتاه گینتس زیلبالودیس، انیماتور لتونیایی، او را بار دیگر در حال ادامه دادن به سبک داستان سرایی متمایز خود با فیلمی دیگر بدون دیالوگ با زیبایی شناسی غیرقابل انکار می بیند. داستان عاطفی موسیقیدانی که پس از یک تصادف عجیب شنوایی خود را از دست می دهد، نامفهوم ورودی دیگری به فهرست فیلمساز است که بار دیگر قدرت رویکرد خاص او را کاملاً برجسته می کند.
داستانی در مورد یک نوازنده که ناشنوا می شود برای حساسیت های من به عنوان یک فیلمساز عالی بود
با خوشحالی زیلبالودیس که اعتراف میکند که معمولاً روایتهای دیالوگ محور را منحرف میکند، زیرا در نوشتن قطعات محاورهای بسیار بد است، فیلمساز خط داستانی خود را با رویکرد خود انتخاب کرد. زیلبالودیس میگوید، فکر میکردم داستانی درباره موسیقیدانی که ناشنوا میشود، برای حساسیتهای من بهعنوان یک فیلمساز مناسب است و میتوانم بهانهای داشته باشم که هیچ دیالوگی نداشته باشم، زیرا شخصیت اصلی ناشنوا است. من می خواستم داستانی بسازم که بیشتر در مورد درگیری داخلی باشد تا درگیری خارجی. این داستانی است در مورد هنرمندی که با مشکلات زندگی روبرو می شود و من با آن ارتباط دارم. دو موضوع اصلی ارتباط و اعتماد به نفس است. موضوعاتی که مدام به آنها فکر می کنم.
بهعنوان پیرو و طرفدار آثار زیلبالودیس، رویکرد او به داستانسرایی من را بیپایان علاقهمند میکند، اما چیزی که بیشتر از آن جالبتر میبینم این است که چگونه این فقدان گفتار هرگز قدرت عاطفی و طنیناندازی فیلمهای او را محدود نمیکند و نامفهوم مثال قوی دیگری است. از این. اگر هر چه باشد، فقدان دیالوگ و برخی صداهای هوشمندانه به این معنی است که ناامیدی و ناامیدی قهرمان ناشنوای اخیر ما فقط بزرگتر میشود و ما واقعاً از طریق رویکرد فیلمساز به یک حس دیدگاه دست پیدا میکنیم.
از نظر بصری، بار دیگر Inaudible به عنوان یک فیلم زیلبالودیس فوراً قابل تشخیص است، اما در عین حال تفاوت های قابل توجهی با دو فیلم اخیر او وجود دارد. دوربینهای سرگردان و دستی و فیلمهای طولانی که در اولویتها و دنبالکنندگان دیده میشوند از بین رفته است و انیماتور به جای آنها از یک دوربین ثابت و سرعت بسیار پرانرژیتری برای ویرایش خود استفاده کرده است.
زیلبالودیس که حدود 7 ماه برای ساخت آن زمان صرف کرد، همه چیز را در فیلمش (به جز موسیقی) خلق کرد و رویکرد او به تولید ممکن است تا حدودی سبک متمایز او را توضیح دهد. زیلبالودیس اذعان میکند که چیز غیرعادی در مورد گردش کار من این است که فیلمنامه نمینویسم یا استوریبرد نمیکشم. من فقط 4 قطعه کانسپت آرت برای این فیلم ساختم… ستون فقرات داستان و چند صحنه کلیدی در ذهنم بود. شروع کردم به انجام چند تست حرکتی برای شخصیت اصلی. من مدام تست های بیشتری انجام می دادم و سعی می کردم راهی برای نمایش شخصیت شخصیت پیدا کنم و بعد از مدتی متوجه شدم که قسمت بزرگی از فیلم را قبلا انیمیشن کرده بودم. من چند دوربین راه اندازی کردم و از تست های حرکتی عکس هایی ایجاد کردم. سپس همه فیلم ها را با هم ویرایش کردم. این روند بیشتر شبیه به تدوین یک فیلم لایو اکشن بود تا یک فیلم انیمیشن. همه فرآیندها بسیار ارگانیک و با هم ترکیب شدند. داستان نیز همچنان در حال تکامل بود. من مرتباً ترتیب نماها و صحنهها را تغییر میدادم و سعی میکردم تعادل مناسبی بین وضوح و شدت پیدا کنم.