You must need to login..!
توضیح
آموزش ساخت خون در after effects
برای دانلود رایگان آموزش ساخت خون در after effects با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود link download
مخلوط مناسب هنرمندان را انتخاب کنید
تعداد هنرمندان VFX مورد نیاز شما و نحوه تقسیم کار بین آنها بستگی به ماهیت کار دارد. برای یک پروژه با مهلت طولانی ، مانند فیلم یا مستند ، معمولاً تقسیم کار بین چندین هنرمند که در رشته های خاصی تخصص دارند ، تقسیم می شود: هنر مفهومی ، مدل سازی ، نگاه dev ، تقلب ، انیمیشن ، بافت ، خز و پارچه ، سایر جلوه ها ، روشنایی و رندر ، آهنگسازی ، نقاشی مات ، اتمام و غیره. اگر مهلت سخت و یا بودجه محدود دارید ، بهتر است برای اکثر کارها یک ژنرال سه بعدی استخدام کنید و فقط سایر کارهای هنرمند را برای کارهای بسیار تخصصی مانند شبیه سازی بیاورید.
هرچه مهلت کوتاهتر و کار VFX پیچیده تر باشد ، به هنرمندانی که نیاز دارید ارجمندتر خواهید بود. اگر این تولید چندین ماه طول بکشد ، می توانید برای مقابله با کارهای مهمتر ، برخی از هنرمندان جوان – که باید تحت نظارت هنرمند پیشرو بخش که به آنها ملحق می شود – را به عهده بگیرید. به یاد داشته باشید که “جوان” به معنای “بد” نیست ، فقط بی تجربه است. سرمایه گذاری در زمان نظارت بر یک هنرمند خردسال به آنها کمک می کند تا مهارت های خود را توسعه داده و در آینده به یک هنرمند ستاره تبدیل شوند.
فرمول دقیقی برای تعیین تعداد هنرمندان مورد نیاز شما وجود ندارد. عوامل اصلی پیچیدگی کار و مهلت مقرر است. هرچه زمان کمتری داشته باشید ، بیشتر به تقویت تیم های خود نیاز خواهید داشت. من با سرپرست VFX کار می کنم ، یادداشت های کارگردان و برنامه را تجزیه و تحلیل می کنم و آنها را با پروفایل های هنرمندان موجود مقایسه می کنم.
با این حال ، در حالی که هر دو شکل متفاوت از پروژه به پروژه دیگر هستند ، من معمولاً در نظر می گیرم که یک هنرمند مجرد می تواند یک شخصیت اصلی را در دو هفته تولید کند – چیزی دقیق تر یا واقع بینانه تر می تواند خیلی بیشتر طول بکشد – یا 10 ثانیه انیمیشن در روز تولید کند. به یاد داشته باشید که هنرمندان جوان آهسته تر از افراد با تجربه کار می کنند – معمولاً تخمین می زنم که یک و نیم تا سه برابر بیشتر طول بکشد تا یک کار را به درستی انجام دهد.
Choose the right mixture of artists
The number of VFX artists you need and the way in which you divide work between them depends on the nature of the job. For a project with a long deadline, like a movie or documentary, it is usual to divide the work between several artists who specialise in particular disciplines: concept art, modelling, look dev, rigging, animation, texturing, fur and cloth, other effects, lighting and rendering, compositing, matte painting, finishing, and so on. If you have a tight deadline and/or a limited budget, it is better to hire a 3D generalist for most of the work, and only bring other artists on board for highly specialised tasks like simulation.
The shorter the deadline and the more complex the VFX work is, the more senior the artists you will need. If the production will last several months, you can afford to take on some junior artists – who will need to be supervised by the lead artist of the department they join – to tackle less important tasks. Remember that ‘junior’ doesn’t mean ‘bad’, just inexperienced. Investing time in supervising a junior artist will help them develop their skills and become a star artist in future.
There is no exact formula for determining the number of artists you need. The main factors are the complexity of the work, and the deadline. The less time you have, the more you will need to reinforce your teams. I work with my VFX supervisor, analysing the director’s notes and the schedule and comparing them to the profiles of the artists available.
However, while both figures vary greatly from project to project, I usually consider that a single artist can produce a basic character in two weeks – something more detailed or realistic can take much longer – or produce 10 seconds of animation per day. Remember that junior artists work more slowly than experienced ones – I usually estimate that they will take one and a half to three times as long to complete a task properly.