You must need to login..!
توضیح
آموزش افکت خارج شدن روح از بدن(Doctor Strange movie) به کمک after effect
برای دانلود رایگان آموزش افکت خارج شدن روح از بدن(Doctor Strange movie) به کمک after effect با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود link download
در طول پیش تولید قوانین اساسی را تعیین کنید
مشتری همیشه تأیید نهایی را بر روی یک پروژه انجام می دهد ، بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی ، مهم است که دقیقاً آنچه را که می خواهید تعیین کنید. حداقل این به معنای صحبت با کارگردان و تیم خلاق آنها و نگه داشتن فیلمنامه و صفحه داستانی است. سایر مواد مرجع – غرفه ها ، تخته های خلقی ، انیمیشن های آزمایشی ، مرجع درجه بندی و موارد دیگر – نیز مورد استقبال است ، زیرا به شما امکان می دهد تا درباره همه چیزهایی که بعداً روی کارهایی که انجام می دهید تأثیر بگذارد.
از آنجا ، می توانید شروع به برنامه ریزی پروژه کنید. ایجاد یک تابلوی شگفت انگیز از صفحه داستانی به کارگردان پیش نویس خشن از زمان بندی هر ضربه ، نحوه قاب بندی آن و حرکت دوربین در داخل آن ، حتی قبل از شروع عکسبرداری می دهد. همچنین به فروش ایده اصلی به مشتری کمک می کند و به همه افراد درگیر نتیجه ای نهایی درباره نتیجه نهایی که امیدوارید به آن برسید ، می دهد.
قبل از تأیید نهایی برای انیمیشن حرکت نکنید. اگر مشتری برای شروع کار بدون قطع قفل به شما فشار می آورد ، برای آنها توضیح دهید که این ممکن است منجر به هزینه های اضافی شود و بعداً به تأخیر بیفتد: هنگام استفاده از CG ، به راحتی نمی توانید به عقب و جلو بروید ، بنابراین هر تغییری که ایجاد کنید بیشتر است. خط اغلب به معنای مجدداً بخش های قبلی کار است.
حتی اگر مشتری پیش از این با CG کار کرده باشد ، من ترجیح می دهم آنها را به روشی که انجام وظایف بعد از تولید انجام می شود یادآوری کنم – مدل سازی قبل از تقلب و انیمیشن. قبل از نورپردازی ، ارائه و تركیب ، پیشرفت را جستجو كنید – و مراحلی كه بازگشت به آن دشوار است. مهم است که زودتر آنچه را که قابل مذاکره است مشخص کنیم و چه چیزی نیست. عدم انجام این کار تقریباً مطمئناً منجر به مشکلات پول و مشکلات روابط با مشتری خواهد شد.
بسته به پروژه ، پیش تولید می تواند از هر هفته تا یک ماه یا بیشتر طول بکشد. معمولاً زمانی که تأیید بودجه و تاریخ تحویل دریافت می کنید ، بازه زمانی مشخص می شود.
داشتن یک هنرمند با تجربه VFX به صورت مجموعه به این معنی است که آنها می توانند در هنگام انتخاب هر گزینه ای روی کارگردان هشدار دهند ، پس از تولید تأثیر خواهد گذاشت. سرپرست تنظیم شده همچنین می تواند اطلاعات مورد نیاز خود را برای جلوه های تصویری جمع آوری کند.
Establish ground rules during pre-production
The client always has final approval on a project, so to avoid wasting time and energy, it’s important to establish exactly what they want. At the very least, this means talking to the director and their creative team, and getting hold of the script and storyboard. Other reference material – props, mood boards, test animations, grading references, and so on – is also welcome, since it allows you to have some say over everything that will affect the work you do later.
From there, you can begin to plan the project. Creating a boardomatic from the storyboard gives the director a rough draft of the timing of each shot, the way it will be framed, and the camera movements within it, even before shooting begins. It also helps to sell the basic idea to the client, and gives everyone involved an overview of the final result you hope to achieve.
Don’t move on before you have final approval for the animatic. If the client is pressuring you to start work without a locked cut, explain to them that this may result in extra costs and delays later on: when using CG, you can’t easily go back and forth, so any changes you make further down the line often mean having to redo previous parts of the work.
Even if a client has worked with CG before, I prefer to remind them of the order in which tasks are done during post-production – modelling before rigging and animation; look development before lighting, rendering and compositing – and which are the stages after which it is difficult to go back. It is important to establish early what is negotiable, and what is not. Failing to do so will almost certainly result in money problems and relationship issues with the client.
Depending on the project, pre-production can take anything from a week to a month or more. Usually, the timescale is defined by when you get budget approval, and your delivery date.
Having an experienced VFX artist on set means that they can warn the director when any choices they make will affect post-production. The on-set supervisor can also collect information you need for the visual effects.