آموزش تغییر رنگ چشم در after effect

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

آموزش تغییر رنگ چشم در after effect

برای دانلود رایگان آموزش تغییر رنگ چشم در after effect با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود link download

آنچه را که می توانستید انجام دهید انجام ندهید
هر کاری که می توانید بصورت زنده انجام دهید واقع بینانه تر ، ارزان تر و سریع تر از تلاش برای انجام همان کارها در مرحله بعد از تولید خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که شخصی (احتمالاً خود شما) در حال پاک کردن کابل ها ، علائم ، اعضای خدمه ولگرد و سایر اشیاء ناخواسته از لبه های هر ضربه است.

اگر تولید شما به جلوه های بصری پیچیده نیاز دارد ، اطمینان حاصل کنید که سرپرست مجموعه شما در حال گرفتن عکس های مرجع از مجموعه است. حتی عکس های گرفته شده با تلفن هوشمند از هیچ چیز بهتر نیست. اگر کارهای افزودنی یا نقاشی های مات را انجام می دهید ، به شما کمک می کند تا از هر چیزی که ممکن است در تولید پس از آن استفاده شود ، استفاده کنید: منظره اطراف ، آسمان و موادی مانند چمن ، خاک و سنگ.

اگر لازم است از نشانگرهای ردیابی استفاده کنید ، قبل از قرار دادن آنها عکس بگیرید: این موارد هنگام برداشتن نشانگرها در پست مفید خواهند بود.

دو مورد دیگر: مراقب باشید سایه های اعضای خدمه به صورت شلیک ظاهر نشوند و در آینه ها یا پنجره ها منعکس نشوند. و مراقب خطاهای پیوستگی باشید. این کمک می کند تا از هر شات عکس بگیرید ، به این ترتیب یادآوری می کنید که بازیگران چه لباس هایی را می پوشیدند ، و در کجا جایزه هایی قرار می گرفت.

Don’t do in post what you could do on set
Everything that you can do live will be more realistic, less expensive, and faster than trying to do the same thing in post-production. Make sure that someone (possibly you yourself) is clearing cables, signs, stray crew members and other undesired objects from the edges of each shot.

If your production requires complex visual effects, make sure your on-set supervisor is taking reference photos of the set. Even pictures taken with a smartphone are better than nothing. If you’re doing set extensions or matte paintings, it also helps to have photos of anything that might be referenced or re-used in post-production: the surrounding landscape, the sky, and materials like grass, dirt and rocks.

If you have to use tracking markers, take photos before placing them: these will be helpful when removing the markers in post.

Two more things: be careful that shadows of crew members don’t appear in shot, and that they aren’t reflected in mirrors or windows; and watch out for continuity errors. It helps to take photos of every shot, so that you have a reminder of what clothes actors were wearing, and where props were placed.

دیدگاهتان را بنویسید