جلوگیری از نادیده گرفتن توقف صدا

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

جلوگیری از نادیده گرفتن توقف صدا

برای دانلود رایگان جلوگیری از نادیده گرفتن توقف صدا با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود Link download

بنابراین شما دوباره در پایگاه هستید ، آماده بارگیری تصاویر و صدا در سیستم ویرایش مورد علاقه خود هستید ، و تعداد زیادی یادداشت نوشته شده دارید تا بدانید دقیقاً چه چیزی چیست. شما حتی ممکن است درباره دوربین و صدا نظر دهید که هر چیزی در مورد آن چیست ، روشی که به آن “slating” معروف است. فرض کنید شما قبلاً دو یا سه “حلقه” دوربین و “حلقه” صدای خود را در سیستم بارگیری کرده اید و قرار است در اولین برداشت کار کنید.
نرم افزار ویرایش من ، مانند اکثر موارد ، چندین آهنگ ویدیویی را امکان پذیر می کند ، بنابراین من تمام حلقه های تصویر و صدا را روی جدول زمانی قرار می دهم. کار بعدی که می خواهم انجام دهم این است که یک دوربین را “انفرادی” بگیرم و دست بند را پیدا کنم. من نقطه ای را پیدا می کنم که دست ها در آنجا قرار می گیرند و بریده می شوند. این نکته آغاز آن کلیپ است. من این کار را برای سایر قطعه های تصویر ، سپس برای صدا انجام می دهم ، که مشخصاً باید با گوش دادن یا با دیدن شکل موج انجام شود.
من در حال گوش دادن به موقت اولیه کف زدن هستم ، و آنجا را برش می دهم. پس از انجام این کار ، تراز کردن همه مسیرها یک مسئله ساده است. وقتی این کار را انجام دادم ، می توانم نوار فاصله را بزنم و همه در یک همگام سازی کامل بازی می کنند. من تا انتهای برداشت اسکرول می کنم و مطمئن می شوم که همگام سازی هنوز درست نیست. اگر چنین باشد ، می توانم ویرایش را شروع کنم. اما این خیلی ساده به نظر می رسد: آیا ممکن است مشکلی پیش بیاید؟
تشخیص کف زدن در آهنگ صوتی بسیار آسان است: به عنوان یک قله متمایز ظاهر می شود.
سه مشکل وجود دارد که می تواند به راحتی رشد کند. اولین مورد این است که کف زدن از دست رفته است. اگر ذهن شما در هنگام تیراندازی به چیزهای زیادی مشغول باشد ، از دست دادن چند کف زدن به راحتی اتفاق می افتد. مورد دیگر این است که در مدت زمان طولانی ، همگام سازی لغزش می کند زیرا دستگاه های مختلف دقیقاً با همان سرعت کار نمی کنند. ثالثاً ، اگر از نوار استفاده می کنید (اگرچه خیلی سریع نادر می شود) ممکن است “افت تحصیلی” وجود داشته باشد و همگام سازی لغز شود. من شنیده ام که می توانید حتی در رسانه های جامد نیز تحصیلات ترک کنید ، اما من هنوز از این تجربه لذت نبردم.
از دست دادن همگام سازی یک فاجعه نیست ، فقط انجام کار کمی بیشتر طول می کشد. برای حل آن باید چیزی را پیدا کنید که بتوانید آن را به راحتی در پایین فریم جداگانه ، هم در تصویر و هم در صدا ، شناسایی کنید. من فهمیدم که هیچ چیزی قابل اعتمادتر از واج “b” نیست. یک “b” (یا “p”) را در یک عکس پیدا کنید و صدا را با آن هماهنگ کنید. دلیل این کار این است که “b” دقیقاً بیش از یک فریم از فیلم را اشغال نمی کند. اگر بتوانید صدا را با این دقت تراز کنید ، بیشتر بینندگان راضی خواهند بود.
شایان ذکر است که در فیلم یا تلویزیون حرفه ای ، صدا تمایل دارد که با دقت نیم یا چهارم فریم همگام شود. اما ویدیوی رایانه ای به مردم یاد داده است که نسبت به همگام سازی نسبتاً ضعیف تحمل کنند ، بنابراین دقت کامل فریم بسیار خوب است. اگر “b” یا ویژگی بارز دیگری را پیدا نکردید ، پیدا کردن بهترین همگام سازی امتحان و خطا است. می توان این کار را انجام داد ، اما شما آرزو می کنید که آن کف زدن را از دست بدهید ، بنابراین بهترین راه حل این است که آن را روی صحنه درست کنید!
اگر دوست دارید صدای شما به خوبی تصاویر شما باشد ، سزاوار برخورد خاص خود است. با توجه به اینکه می توانید این دو را با یک دست بند ساده که هیچ هزینه ای ندارد پیوند دهید ، چه دلیلی وجود دارد

So you’re back at base, ready to load your pictures and sound into your favourite editing system, and you have lots of written notes so you know exactly what’s what. You might even have commented on camera and sound what each take was all about, a procedure known as ‘slating’. Let’s suppose that you have already loaded two or three camera ‘reels’ and your sound ‘reel’ into the system, and you are going to work on the first take.
My editing software, like most, allows multiple video tracks, so I put all of the picture and sound reels onto the timeline. The next thing I’ll do is ‘solo’ a camera and find the handclap. I’ll find the point where the hands meet and cut there. This point is the beginning of that clip. I’ll do that to the other picture tracks, then to the sound, which obviously has to be done by listening or by looking at the waveform.
I’m listening for the initial transient of the clap, and I cut there. Once that is done, it is a simple matter to align all the tracks. When I’ve done that, I can hit the space bar and all will play in perfect sync. I’ll scroll to the end of the take and make sure that sync is still OK. If it is, I can start editing. But this sounds so simple: can anything go wrong?
It’s pretty easy to pick out the clap in the audio track: it will appear as a distinctive peak.
There are three problems that can easily crop up. The first is that a clap is missing. If your mind is on many things at the shoot, missing a couple of claps could easily happen. Another is that over a long take, sync slips because the various machines don’t run at precisely the same rate. Thirdly, if you’re using tape (though it’s becoming rare quite quickly) there may be a ‘dropout’ and sync will slip. I’ve heard that you can get dropouts even on solid‑state media, but I have yet to enjoy that experience.
Losing sync isn’t a disaster, it will just take a little longer to get the job done. To solve it you have to find something that you can identify easily right down to the individual frame, in both picture and sound. I’ve found that there’s nothing more reliable than the phoneme ‘b’. Find a ‘b’ (or ‘p’) in a headshot and align the sound to that. The reason this works is that the exact ‘b’ occupies no more than a single frame of video. If you can align the sound this accurately, most viewers will be satisfied.
It’s worth saying that in professional film or television, sound tends to be sync’ed to an accuracy of a half or quarter frame. But computer video has taught the masses to be tolerant of relatively poor sync, so whole‑frame accuracy is pretty good going. If you can’t find a ‘b’ or any other obvious feature, then it’s going to be a matter of trial and error to find the best sync. It can be done, but you’ll long for that missing clap, so the best solution is to get it right on set!
If you like your sound to be as good as your pictures, it deserves its own special treatment. Given that you can link the two with a simple handclap that costs nothing, what reason is there

دیدگاهتان را بنویسید