You must need to login..!
توضیح
چگونگی ضبط صدای دیجیتال برای فیلم
برای دانلود رایگان چگونگی ضبط صدای دیجیتال برای فیلم با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود link download
حتی با ساده ترین تنظیمات ، ضبط صدا برای فیلم کار ساده ای نیست – به خصوص وقتی که باید تمام تصویر در یک روز فیلمبرداری شود.
به تازگی کارگردان مشتاق سام حیدون برای ضبط صدا برای یک فیلم کوتاه که او نوشته بود پیش من اومد و در مورد فیلم کوتاه جدیدش با من صحبت کرد. داستان فیلم The Nearness Of You در روز ولنتاین در طول جنگ جهانی دوم تنظیم شد و در بیشتر صحنه ها یک سالن رقص پر از لوازم اضافی با لباس های دوره ای و لباس ارائه می شد. سام یک سالن قدیمی روستا را استخدام کرده بود که به نظر می رسید ، اما فیلمبرداری در یک روز باید انجام شود ، به دلیل اینکه بسیاری از لوازم جانبی دوباره جنگ بودند و بودجه محدود به این معنی بود که اجیر کردن آنها برای مدت طولانی امکان پذیر نبود.
در نتیجه ، برنامه تولید ، که همچنین به اندازه کافی برای یک دوره آرایش و متخصص مو برای سبک دادن به شخصیت های اصلی منجر می شد ، در واقع بسیار محکم بود. وظیفه من ضبط صدای محیط و حادثه ای بود که شامل صدای رقصندگان ، شلوغی جمعیت ، موتورسواری و باند زنده و همچنین گفتگوی همه بازیگران و بازیگران می شد. عصر برای استراحت برای شام وجود داشت ، و یک صحنه آخر صف در فضای باز قبل از اینکه تاریکی کاملاً روی ما بیفتد ، فیلمبرداری شده است. سپس مجبور شدیم سالن را خالی کنیم ، پرده ها و تزیینات خاموشی را پایین بیاوریم و قائم را برگردیم.
Even with the simplest of setups, audio recording for film is no easy task — especially when the whole picture has to be shot in a day.
I was recently approached by aspiring director Sam Heydon to record the sound for a short film he had written. The story of The Nearness Of You was set on Valentine’s Day during World War II, and most of the scenes featured a dance hall full of extras in period clothes and service uniforms. Sam had hired an old village hall that looked the part, but filming had to be done in one day, chiefly because many of the extras were war re-enactors and the limited budget meant that hiring them for longer was not possible.
Consequently the production schedule, which also included enough time for a period make-up and hair specialist to style the lead characters, was very tight indeed. My task was to capture ambient and incidental sound, which included the sound of dancers, chattering crowds, a motorbike and a live band, as well as all of the actresses’ and actors’ dialogue. There was to be a break for dinner in the evening, and a final outdoor queue scene needed to be filmed before utter darkness fell upon us. Then we had to vacate the hall, taking down the blackout curtains and decorations, and returning the upright