مقایسه و فرق نور روز در مقابل تنگستن در نورپردازی سینمایی

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

مقایسه و فرق نور روز در مقابل تنگستن در نورپردازی سینمایی

برای دانلود رایگان مقایسه و فرق نور روز در مقابل تنگستن در نورپردازی سینمایی با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود Link download

خصوصیات نور
هنگامی که آماده می شوید صحنه خود را روشن کنید ، می خواهید بدانید که هر نور دقیقاً چگونه به قاب و ترکیب شما اضافه می شود. فیلمسازان آماتور ممکن است با نگرانی کمی نسبت به ثبت تصویر بر روی سنسور ، به صحنه خود نور بریزند. اینگونه نیست که شما تصاویر با ظاهر حرفه ای بدست می آورید. برای ایجاد بهترین تصاویر ممکن ، باید بتوانید هر منبع نوری را در صحنه خود کنترل کنید.

سایر وبلاگ ها یا سازندگان محتوا ممکن است روش استفاده از نور در سه نقطه را برای استفاده در فیلم های شما فراهم کنند. نورپردازی سه نقطه یک روش اساسی برای روشن کردن یک موضوع است ، اما یادگیری زوایای نورپردازی فقط بخشی از معادله را ایجاد می کند. در اینجا یک بررسی سریع از چگونگی پر کردن نور در فیلم های تکنیکی نور وجود دارد.
با یادگیری هر یک از چهار اصل نور و نحوه انتقال آنها از داستان ، شما قادر خواهید بود تا تصویری منحصر به فرد و نه یک دستور العمل ساده تهیه کنید. توجه: ما به نور اصلی اشاره خواهیم کرد ، اما این روشهای روشنایی باید در مورد هر منبع نوری که استفاده می کنید استفاده شود.

اول از همه چیز ، آن را تاریک کنید. اگر می خواهید تأثیر هر نور را به وضوح ببینید ، باید پنجره ها و سایر منابع نور را سیاه کنید. نوری که به کادر نشت می کند ممکن است در چندین سطح از اختلاط رنگ گرفته تا نوردهی بیش از حد بر روی تصویر شما تأثیر بگذارد. از بین بردن تمام منابع نوری به غیر از منابعی که روی آن کار می کنید ، بیشترین کنترل را روی شکلی که آن نور دارد انجام می دهد.
دوم ، همیشه از ایستاده استفاده کنید. اگر می خواهید سوژه ای را روشن کنید ، بدیهی است که باید ببینید چگونه نور روی آن می افتد. قرار دادن چراغ ها به طور ناخوشایند و مطابق با هزینه های اضافی یا نمودار شما ، به بهترین تصویر ممکن منجر نمی شود.
اکنون که مجموعه شما به اندازه کافی تاریک است و ایستگاه شما در جای خود قرار دارد ، می توانید با انتخاب چراغ کلید ، روشنایی مجموعه خود را شروع کنید. اولین سوالی که باید بپرسید این است که ، چقدر به نور نیاز داریم؟

Characteristics of light
When you prepare to light your scene, you want to know exactly how each light is adding to your framing and composition. Amateur filmmakers might spill light onto their scene with little concern for anything other than registering an image on the sensor. This is not how you get professional-looking images. In order to create the best images possible, you must be able to control every light source in your scene.

Other blogs or content creators may provide you a one-size-fits-all three-point lighting approach to use in your films. Three-point lighting is a fundamental method of lighting a subject, but learning the angles of lighting makes for only part of the equation. Here’s a quick breakdown of how fill light becomes so integral to lighting techniques in film.
By learning each of the four principles of light, and how they convey your story, you will be able to craft a unique image rather than a rote recipe. Note: we will be referring to the key light, but that these lighting techniques should be applied to every light source that you use.

First things first, make it dark. If you want to clearly see the impact of each light, then you need to black out windows and other sources of light. Any light leaking into the frame may impact your image on a number of levels, from color mixing to overexposure. Eliminating all light sources except for the one that you’re working on will give you the most control over the shape that that light takes.
Second, always use a stand-in. If you are trying to light a subject, you obviously need to see how the light falls on them. Haphazardly placing lights according to your overheads or a diagram will not lead to the best image possible.
Now that your set is sufficiently dark and your stand-in is in place, you can begin lighting your set by selecting your key light. The first question you should ask is, how much light do we need?

دیدگاهتان را بنویسید