حضور پیمان معادی در فصل سوم سریال westworld

cutnegative مارس 20, 2020 2485 بدون دیدگاه

westworld

حضور پیمان معادی در فصل سوم سریال westworld

قسمت اول از فصل سوم مجموعه وست ورلد از HBO پخش شد. این سریال مرموز و شگفت انگیز در قسمت اول خود توانست امتیاز 8.7 را از کاربران IMDB دریافت کند که نوید یک سریال هیجان انگیز را در ادامه فصل به ما می دهد.

داستان قسمت اول به زمانی که شخصیت دلورس با ایفای نقش ایوان ریچل وود در لس آنجلس ساکن می شود باز میگردد که رابطه ای را با کالب با ایفای نقش آرون پال ستاره سریال برکینگ بد که اخیرا به جمع بازیگران وست ورلد پیوسته است ایجاد می کند. اما نکته جالب برای مخاطبان ایرانی این سریال حضور شخصیت الیوت با ایفای نقش پیمان معادی بازیگر ایرانی این سریال است که قبل از پخش فصل سوم این سریال هیچ خبر رسمی و غیر رسمی مبنی بر حضور این بازیگر ایرانی در سریال وست ورلد نبود اما در قسمت اول سریال شاهد حضور کوتاه پیمان معادی در نقش الیوت یکی از اعضای هیئت مدیره DELOS بودیم که این مسئله این نوید را به ما می دهد که ممکن است در قسمت های بعدی هم شاهد حضور این بازیگر ایرانی در سریال پرطرفدار وست ورلد باشیم.

البته این برای اولین بار نیست که معادی در فیلم های هالیوودی به ایفای نقش می پردازد، وی در فیلم ها و در کنار بازیگران بزرگی همچون کریستین استوارت در فیلم کمپ ایکس-ری (Camp X-Ray)  ،جان کرازینسکی در فیلم 13 ساعت در جهنم بلغاری (13 hours: the secret soldiers of benghazi) ، مورگان فریمن در فیلم آخرین شوالیه ها (Last Knights) و رایان رینولدز در فیلم  6 زیرزمینی (6 Underground) به ایفای نقش پرداخته است.

westworld

دیدگاهتان را بنویسید

Image