معرفی دوربین Leica S3

cutnegative جولای 5, 2021 946 بدون دیدگاه

image

معرفی دوربین Leica S3

 

معرفی ویژگی های کلیدی Leica S3

سنسور CMOS 30 45 45 میلی متری 64MP
پردازنده تصویر Maestro II
ویدئو DCI 4K و Full HD ؛ 4: 2: 2 رنگ
ISO 100-50000 ، حداکثر 3 فریم در ثانیه عکسبرداری
منظره یاب Pentaprism نوری ، 0.87x-Mag
مانیتور LCD 3.0 اینچی 921.6k-Dot
پشتیبانی از سیستم شاتر دوگانه
داخلی Wi-Fi و GPS
بدنه آلیاژ منیزیم آب بندی شده

Leica S3 یک دوربین با فرمت متوسط است که با ویژگی های انعطاف پذیر و یکپارچه سازی در یک سیستم کاملاً پیشرفته مشخص می شود. S3 با یک سنسور CMOS از نوع 64MP 30 x 45 mm از نو ساخته شده ، S3 عکسبرداری با وضوح بالا به همراه دامنه دینامیکی 15 توقف و گستردگی را ارائه می دهد.

Leica S3 یک دوربین با فرمت متوسط ​​است که با ویژگی های انعطاف پذیر و یکپارچه سازی در یک سیستم کاملاً پیشرفته مشخص می شود. S3 با سنسور 64MP 30 x 45 mm CMOS که از نو ساخته شده است ، عکسبرداری عکسبرداری با وضوح بالا همراه با دامنه دینامیکی 15 توقف و محدوده حساسیت گسترده از ISO 100-50000 متناسب با کار در شرایط مختلف را ارائه می دهد. در طراحی این سنسور از یک فیلتر نوری کم گذر نیز استفاده شده است تا بتواند درجه وضوح و وضوح بالایی را تحقق بخشد. علاوه بر عکس ، این سنسور همچنین امکان ضبط ویدئو DCI 4K و Full HD را با استفاده از کل عرض سنسور برای یک “متشکل از فرمت متوسط” فراهم می کند. علاوه بر این ، عکسهای سودمند یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز است که برای عملکرد فوکوس سریع و دقیق از یک نقطه مرکزی متقابل استفاده می کند.

با تکمیل قابلیت های تصویربرداری ، S3 ویژگی های شناخته شده طراحی دوربین های قبلی سیستم S را شامل می شود ، از جمله یک منظره یاب بزرگ نوری با بزرگنمایی 0.87x با یک چشمی بالا برای مشاهده راحت. متناوباً ، یک LCD 3.0 “921k-dot نقطه عقب برای عکسبرداری با مشاهده زنده و بررسی تصویر در دسترس است و برای بررسی سریع تنظیمات عکسبرداری می توان از LCD با وضعیت بالا استفاده کرد. تمایز دیگر حفظ پشتیبانی از سیستم شاتر دوگانه منحصر به فرد است که اجازه کار با یا شاتر صفحه کانونی دوربین یا با کرکره های مرکزی لنز انتخاب شده برای همگام سازی فلاش تا 1/1000 ثانیه. علاوه بر این ، S3 دارای اتصال Wi-Fi برای استفاده در کنار برنامه Leica FOTOS برای کنترل دوربین از راه دور و اشتراک تصویر بی سیم بین دوربین و یک دستگاه همراه

حسگر و ضبط ویدئو 64MP Leica ProFormat

با ویژگی وضوح بالاتر ، S3 دارای حسگر 64MP 30 x 45 mm CMOS است تا به درجه شفافیت ، حساسیت و دامنه دینامیکی گسترده ای تا 15 توقف دست یابد. این سنسور “Leica ProFormat” برای دستیابی به بیشترین وضوح ممکن ، یک فیلتر کم گذر نوری را از طراحی خود حذف کرده است. فراتر از وضوح ، طراحی به روز شده همچنین محدوده حساسیت گسترده ای را از ISO 100-50000 فراهم می کند و از عکسبرداری مداوم تا 3 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. با توجه به فوکوس ، یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز سریع ، بی سر و صدا است و از طریق استفاده از یک نقطه متقاطع مرکزی ، سوژه های متحرک را ردیابی می کند.فراتر از عکسبرداری ، سنسور به روز شده قابلیت فیلمبرداری چشمگیر را نیز فراهم می کند و از ضبط DCI 4K با سرعت 24 فریم بر ثانیه و Full HD تا 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند ، با هر دو قالب می توان از عرض کامل سنسور استفاده کرد. میکروفون خارجی می تواند از طریق پورت 3.5 میلی متری استفاده شود و ضبط خارجی در Full HD از طریق HDMI Type-C با نمونه برداری رنگی 4: 2: 2 پشتیبانی می شود.

طراحی بدنه

منظره یاب pentaprism نوری دارای یک نقطه چشم بالا و بزرگنمایی 0.87x برای دید راحت ، روشن و مایع است. یک نوار LCD روشن در طراحی جستجوگر گنجانده شده است تا اطلاعات عکسبرداری را ارائه دهد و صفحه های تمرکز قابل تعویض اختیاری متناسب با سبک های مختلف عکسبرداری در دسترس هستند.
نمایشگر LCD عقب 3.0 اینچی 921k-dot برای نظارت بر نمایش زنده و بررسی تصویر در دسترس است و برای محافظت بیشتر و وضوح دید بیشتر با Corning Gorilla Glass پوشانده شده است.
برای بررسی سریع می توان از LCD وضعیت تک رنگ بالا استفاده کرد

تنظیمات عکسبرداری

سیستم شاتر دوتایی با هر دو شاتر صفحه کانونی در دوربین ، برای نوردهی بین 1/4000 ثانیه تا 2 دقیقه با همگام سازی فلاش در 1/125 ثانیه سازگار است ، یا با لنزهای نوع شاتر مرکزی / نوع شاتر برگ ، که همگام سازی فلاش را ارائه می دهند ، سازگار است سرعت تا 1/1000 ثانیه
در طراحی بدنه مقاوم از پوسته آلیاژ منیزیم با زره پوش لاستیکی ضد لغزش ، صفحه رویی آلیاژ منیزیم ، صفحه پایه آلیاژ آلومینیوم و عناصر کنترل کننده فولاد ضد زنگ و سرنیزه لنز استفاده شده است.
آب بندی ضد گرد و غبار و ضد پاشش کار در شرایط آب و هوایی نامناسب را امکان پذیر می کند.
در طراحی اسلات کارت دو کارت یک کارت SD / SDHC / SDXC و یک کارت CompactFlash برای انعطاف پذیری در ذخیره فایل وجود دارد.

اتصال و اتصال به اینترنت

Wi-Fi داخلی ، هنگامی که همراه با برنامه Leica FOTOS برای iOS و Android استفاده می شود ، امکان به اشتراک گذاری تصاویر به طور مستقیم در یک دستگاه تلفن همراه متصل را فراهم می کند و همچنین امکان کنترل از راه دور بر روی S3 و عکسبرداری از راه دور از طریق یک تصویر مشاهده زنده را فراهم می کند.
اتصال اینترنت از طریق درگاه Lemo USB 3.0 برای گردش کار کارآمد مبتنی بر استودیو پشتیبانی می شود.
از ماژول GPS یکپارچه می توان برای برچسب گذاری جغرافیایی عکس و همچنین دستیابی به تنظیمات خودکار تاریخ و زمان استفاده کرد.

میانگین قیمت بادی 20 هزار دلار

دیدگاهتان را بنویسید

Image