معرفی انیمیشن Klaus(کلاوس)

cutnegative دسامبر 9, 2019 3009 بدون دیدگاه

image

معرفی انیمیشن Klaus(کلاوس)

امتیاز : 8.3 از 10

موضوع : انیمیشن, ماجراجویی, کمدی
مدت زمان: 98 دقیقه
زبان: انگلیسی
سال انتشار : 2019

کارگردان : Sergio Pablos

بازیگران :Jason Schwartzman,J. K. Simmons,Rashida Jones,Will Sasso,Neda Margrethe Labba,Sergio Pablos,Norm Macdonald,Joan Cusack

Klaus یک فیلم کمدی کریسمس انیمیشن کریسمس به زبان انگلیسی در سال 2019 است که توسط سرجیو پابلوس (در اولین کارگردانی خود) ساخته شده و توسط سرجیو پابلوس استودیوی انیمیشن (همچنین با عنوان استودیوی SPA نیز شناخته می شود) تهیه و توزیع شده است. به عنوان اولین ویژگی انیمیشن اصلی آن. این فیلم با نویسندگی زاک لوئیس و جیم ماهونی ، صدای جیسون شوارتزمن ، جی. کی سیمونز ، راشدیدا جونز ، ویل ساسو ، ندا مارگارته لبا ، سرجیو پابلوس ، نورم مک دونالد و جوآن کوساک را بازی می کند. نقشه به عنوان یک داستان مبدا خیالی به اسطوره بابا نوئل ، طرح حول محور پستچی مستقر در یک شهر در شمال که با یک کارگر مشهور (Klaus) دوست است ، چرخیده است.

خلاصه داستان : جسپر (جیسون شوارتزمن) جوانی است که از خانواده ثروتمندی در تجارت پستی برخوردار است و یک برادری خودخواه است که هیچ جاه طلبی برای زندگی ندارد. هنگامی که پدرش Postmaster General او را در آکادمی پستی قرار می دهد ، او به عمد تشخیص می دهد که بدترین دانش آموز آکادمی است ، بنابراین پدرش او را در یک جزیره بالاتر از دایره قطب شمال مستقر می کند ، با این اولتیماتوم که در صورت ارسال نکردن 6000 نامه در یک سال ، او باید از خانواده جدا شود.

معرفی برترین فیلم های ایران و جهان در قسمت اخبار سایت کات نگاتیو

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Image