آموزش کامل و پایه استفاده از لاتکس در گریم به همراه نکاتی در مورد پاک کردن آن از روی پوست

cutnegative دسامبر 5, 2020 3763 بدون دیدگاه

image

آموزش کامل و پایه استفاده از لاتکس در گریم به همراه نکاتی در مورد پاک کردن آن از روی پوست

یکی از مهمترین رشته های سینمایی گریم با لاتکس هست و همچنین شما میتوانید ویدیو های آموزشی گریم سینمایی را با کلیک رو این لینک به صورت ویدیو و به صورت حرفه ببینید

1:قبل از استفاده از لاتکس مایع ، محل را اصلاح کنید. با خشک شدن ، لاتکس مایع به موها اون قسمت گیر می کند ، که در هنگام برداشتن لاتکس باعث درد می شود. در صورت امکان ، ناحیه را اصلاح کنید تا پس از خشک شدن لاتکس ، فرآیند برداشتن لاتکس بدون درد داشته باشید.

2:هر مویی که اصلاح نمی کنید را با روغن نباتی یا ژله نفتی بپوشانید. اگر از لاتکس روی ناحیه ای استفاده می کنید که نمی توانید اصلاح کنید ، مانند ابروها ، سعی کنید آنها را با یک لایه متوسط و روغن روغن گیاهی یا ژله نفتی بپوشانید. این به روان شدن موها کمک می کند و از دردهای ناشی از برداشتن لاتکس جلوگیری می کند.
می توانید از هر نوع روغن گیاهی مانند روغن کانولا یا زیتون استفاده کنید.
همچنین می توانید به هر قسمت پوست باقیمانده لوسیون بزنید تا روند نرم شدن نرمتر شود.

3:قبل از اینکه آرایش کنید ، بطری لاتکس خود را خوب تکان دهید. درپوش را روی بطری نگه دارید ، و بطری را برای چند ثانیه بالا و پایین تکان دهید. این تضمین می کند که لاتکس کاملا مخلوط شده است.
اگر لاتکس شما به خوبی تکان داده نشده باشد ، ممکن است به درستی اعمال نشود.

4:یک لایه نازک از لاتکس مایع را با استفاده از برس یا اسفنج استفاده کنید. پس از تکان دادن بطری ، آن را در یک کاسه بریزید. یک قلم مو یا یک اسفنج را درون کاسه فرو ببرید ، سپس لاتکس مایع را به محلی که می خواهید بپوشانید بمالید. مراقب باشید که فقط مقدار کمی از آن را اعمال کنید ، زیرا لاتکس مایع به سرعت خشک می شود.
از یک فنجان یا کاسه پلاستیکی استفاده کنید تا بعداً بتوانید از آن استفاده مجدد کنید.

5:از سشوار استفاده کنید یا صبر کنید تا لاتکس مایع خشک شود. لاتکس مایع شما در حدود 5 تا 10 دقیقه در دمای بدن خشک خواهد شد. با این حال ، شما همچنین می توانید لاتکس مایع خود را با یک سشوار خشک کنید. سشوار خود را روی کم قرار دهید و آن را در حدود 5 اینچ (13 سانتی متر) از پوست نگه دارید. پس از خشک شدن لاتکس ، می توانید لایه های بیشتری اعمال کنید یا به دیزاین گریم بپردازید!

6:برس و اسفنج خود را با استفاده در آب گرم و صابون بشویید. اگر لاتکس روی برس شما خشک شود ، باعث سفت شدن موها و خراب شدن برس می شود. همیشه بین برنامه های خود وقت گذاشته و برس های خود را در آب صابون بشویید.
می توانید آنها را زیر شیر آب قرار دهید و با صابون بشویید ، یا می توانید یک کاسه را با آب و صابون پر کنید و بگذارید برس هایتان خیس بخورد.

7:با کشش عضلات ، با خشک شدن لاتکس ، چین و چروک ایجاد کنید. بلافاصله پس از استفاده از لاتکس ، عضلات گونه خود را محکم بکشید. عضلات گونه خود را پس از خشک شدن لاتکس آزاد کنید. این باید چین و چروک و خطوطی را در لاتکس خشک ایجاد کند.
این کار را می توانید برای بسیاری از قسمت های دیگر بدن نیز انجام دهید ، فقط عضلات خاص را سفت کرده و آزاد کنید.
همچنین می توانید از نوار چروک استفاده کنید تا چین و چروک های مشخص تری ایجاد کنید.

8:برای ایجاد زخم های تقلبی از آدامس و پارچه یا پنبه استفاده کنید. صمغ به شما کمک می کند تا بافت به پوست شما متصل شود و بافت ها یی ایجاد می کنند که زخم را طبیعی می کند. لاتکس مایع را روی آن مسواک بزنید و بگذارید خشک شود.

9:دستمال یا دستمال توالت را قبل از لاتکس بمالید تا زخم یا بریدگی های تقلبی ایجاد شود. یک تکه دستمال کاغذی صاف را روی پوست خود قرار دهید و با دست آن را در جای خود نگه دارید. هنگامی که آن را مرتب کردید ، کاغذها را با یک خلال دندان یا موچین برش های کوچک ایجاد کنید ، سپس لاتکس مایع را روی پوست و روی دستمال کاغذی بچرخانید.
لاتکس مایع باید دستمال کاغذی را روی پوست شما نگه دارد.
برای رسیدن به ظاهر دلخواه خود از کتها و دستمال های بیشتری استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز در جای خود باقی خواهد ماند.
برای ایجاد جای زخم یا بریدگی ، یک نوار بلند از لاتکس زده و بگذارید خشک شود. سپس ، در لبه ها بپیچید و یک لایه دیگر از لاتکس را روی قسمت بالا قرار دهید.

10:با چندین زخم آزمایش کنید تا گریم زامبی به خوبی به نظر برسد. ترکیبی از علائم گزش ، خراش و زخم های باز را امتحان کنید. ترکیبی از چندین جلوه مختلف ، لباس زامبی شما را واقع بینانه و با جزئیات نشان می دهد.

11:فونداسیون بزنید تا لاتکس را در آرایش دیگر خود ترکیب کنید. بعد از خشک شدن لاتکس ، با استفاده از فونداسیون مایع یا پودر ، لاتکس را با پوست خود مخلوط کنید. پایه خود را روی لاتکس بزنید و پوست بلافاصله آن را لمس کنید. این باعث می شود پوست و لاتکس یکپارچه به نظر برسد!

12:از خط چشم و سایه چشم برای ایجاد هایلایت یا سایه در لاتکس استفاده کنید. خط چشم راهی عالی برای ایجاد خطوط پررنگ یا افزودن جزئیات خوب است. سایه چشم در رنگهای متنوعی وجود دارد و برخی از آنها به صورت براق یا براق هستند. این رنگ ها را می توان در آرایش لاتکس شما به کار برد تا جلوه ها و رنگ های مختلفی به آن اضافه شود.
به عنوان مثال ، از رنگ سبز ، خاکستری یا سیاه برای ظاهر زامبی استفاده کنید.
از قرمز تیره ، بنفش و زرشکی برای کمک به جزئیات زخم و خوده زخم استفاده کنید.

13:آرایش خود را با رنگ های چربی تزئین کنید. رنگ های چربی رنگ هایی هستند که می توانید برای گسترش آرایش لاتکس خود استفاده کنید. مقداری رنگ چربی بخرید و بالای لاتکس مایع خود رنگ بزنید. افزودن رنگ یا ابعاد اضافی ، آرایش جلوه های ویژه شما را واقع بینانه تر و با جزئیات تر نشان می دهد.
روی جزئیاتی مانند چروک یا کبودی رنگ بزنید.
برای داشتن ظاهری کامل می توانید رنگ روغنی را به همه جای خود بمالید.

14:آرایش لاتکس خود را با یک پودر شل شده غبار پاکسازی کنید یا از اسپری تمام کننده استفاده کنید تا ظاهر شما کامل شود. این مورد به ویژه اگر قبلاً از مایع پایه استفاده کرده اید بسیار مفید است. برای استفاده از پودر از قلم مو استفاده کنید و یا اسپری نهایی را به آرامی روی صورت خود اسپری کنید. تنظیم آرایش به اتمام ظاهر شما کمک می کند.

15:رنگ لب را متناسب با ظاهر خود اضافه کنید. لاتکس را در دهان یا ناحیه فک خود گنجانده اید یا نه ، می توانید رنگ لب را انتخاب کنید تا مطابق ظاهر شما باشد. بسته به ظاهر خود ، رژ لب ، مومیایی کردن لب یا رنگ را امتحان کنید. بعد از خشک شدن لاتکس ، مقداری رنگ لب به آن بزنید.

16:پلاستیک را به صورت تکه ای از پوست خود جدا کنید. تا زمانی که لاتکس برای کشیدن درد ندارد ، لاتکس مایع را از صورت یا بدن خود جدا کنید. باید به صورت تکه های بزرگتر برود.

17:لاتکس باقیمانده را با آب گرم شل کنید. گرما باعث شل شدن لاتکس مایع و راحت تر کنده شدن آن می شود. با شل شدن لاتکس باقیمانده را جدا کنید.

18:لاتکس را با صابون ، آب و دست پاک کنید. باقیمانده آرایش یا لاتکس را با آب و صابون بشویید. سپس ، یک حرکت دست با به صورت حرکات کوچک و دورانی روی آرایش خود بمالید. این باید لاتکس باقی مانده را بلند کند. پوست خود را با حوله خشک خشک کنید.

19:از صابون و آب گرم برای از بین بردن لاتکس مایع از مو استفاده کنید. دوش بگیرید و موها را با مقدار زیادی آب گرم و صابون چرب کنید. برای از بین بردن لاتکس می توانید از پارچه دستشویی یا لوفا استفاده کنید. پارچه دستشویی را با حرکات دورانی حرکت دهید تا لاتکس شل شود.
اگر هنوز در از بین بردن لاتکس مشکل دارید ، سعی کنید مقداری الکل مالش داده شده را روی لاتکس بمالید. از پنبه یا سواب استفاده کنید و مقداری الکل مالش دهنده را به آرامی روی لاتکس بمالید. این باید به شل شدن آن از روی پوست کمک کند.

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

اگر تجربه ای در استفاده با لاتکس و چسب لاتکس دارید لطف در زیر این مطلب کامنت کنید تا بقیه دوستان از تجربیات شما استفاده کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

Image