تکنیک های حرفه ای و پیشرفته نورپردازی به سبک National Geographic

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

تکنیک های حرفه ای و پیشرفته نورپردازی به سبک National Geographic

برای دانلود رایگان تکنیک های حرفه ای و پیشرفته نورپردازی به سبک National Geographic با کیفیت Full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود link download

سردبیر کمک جیم ریچاردسون یک عکاس خبری است که به دلیل کاوش های خود در زندگی در شهر کوچک شناخته شده است. عکسهای وی غالباً در مجله نشنال جئوگرافیک ظاهر می شود.

عکاسی با نور موجود همیشه جذابیت صمیمیت را حفظ کرده است. ژانرهای دیگر به شکوه و زیبایی و یا تأثیر وحشیانه حقیقت گرافیکی می رسند. نور موجود چیز دیگری را ارائه می دهد: امکان عجیب و غریب بودن در زیر سطح و سایه ها برای آشکار کردن آنچه پنهان است.

آنچه در ادامه می آید یک آغازگر فنی نیست بلکه توصیه ای از درس های سخت پیروزی گرفتن عکس از شرایط سخت است. آنچه من ارائه می دهم عملی است ، نه نظری. من مانند مردی در شوخی هستم که به جای پایین خیابان تاریک جایی که می توان کلیدها را پیدا کرد ، ساعتها به جستجوی کلیدهای گمشده خود در زیر خیابان می پردازد. وی توضیح می دهد: “زیرا نور در اینجا بهتر است.”

در واقع ، این همان کاری است که ما در عکاسی با نور موجود انجام می دهیم: به دنبال نوری جالب باشید ، سپس بفهمید که چگونه می توانید از آن برای ایجاد یک عکس جالب استفاده کنید. از این گذشته ، بیشتر آنچه ما در مورد آن تصاویر پس از تاریکی دوست داریم ، شخصیت خیره‌کننده و غیرمنتظره از نور است که صحنه های دلپذیری ایجاد می کند و به نظر می رسد جهان را آشکار می کند. آنها لزوماً در مورد دریانوردان زیرکی زندگی نیستند ، اما همیشه این تذکر وجود دارد که ما در حال استراق سمع هستیم.

(قبل از شروع جدی گرفتن باید اعتراف كمی كنم: برای گرفتن این تصویر درخشان در یك حیاط خانه در خارج از سن میگوئل د آلنده در مکزیك محاسبه ای اضافی كردم.) با روشن کردن نور موجود ، افشای کامل انجام نمی شود. و من دلیل آن را فقط در کمی توضیح خواهم داد.)

Contributing editor Jim Richardson is a photojournalist recognized for his explorations of small-town life. His photos appear frequently in National Geographic magazine.

Available-light photography has always held the allure of intimacy. Other genres reach for grandeur and beauty or the brutal impact of graphic truth. Available light offers something else: the exotic possibility of going beneath the surface and into the shadows to reveal what is hidden.

What follows is not a technical primer but advice from the hard-won lessons of getting pictures out of tough situations. What I offer is practical, not theoretical. I’m like the man in the joke who spends hours looking for his lost keys under the streetlight, instead of down the darkened street where the keys can be found. “Because the light is better here,” he explains.

Actually, that’s what we do in available-light photography: look for the interesting light, then figure out how to use it to make an interesting picture. After all, most of what we like about those after-dark pictures is the haunting, unexpected character of the light creating brooding scenes that seem to reveal the world. They’re not necessarily about the seamy underbelly of life, but there is always the hint that we are eavesdropping.

(Before I begin in earnest I should make a small confession: I made an additional calculation on taking this available-light picture at a hacienda outside San Miguel de Allende in Mexico. I didn’t cheat, per se, but I’m just not making full disclosure by calling it available light. And I’ll explain why in just a bit.)

دیدگاهتان را بنویسید