You must need to login..!
توضیح
عکاسی در فضای باز با فلش و بدون فلش
برای دانلود رایگان عکاسی در فضای باز با فلش و بدون فلش با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود link download
راهنمای نور در فضای باز – دمای رنگ
تمام منابع نوری دارای درجه حرارت رنگ هستند ، در کلوین بیان شده است. نوری که سیاره ما از خورشید دریافت می کند ثابت است ، اما با چرخش زمین آنچه را که ما روی سطح دریافت می کنیم از تحولات روزانه رادیکال عبور می کند. ما به عنوان عکاسان پنج گزینه روشنایی مختلف داریم: نور روز ، ساعت طلایی ، گرگ و میش ، ساعت آبی و شب. همه جذابیت خود را دارند ، اما شرایط جوی ، آب و هوا ، موقعیت ما در کره زمین و زمان سال همه عواملی هستند که در ماهیت نوری که مناظر را نقاشی می کند تأثیر می گذارد. به همین دلیل ، بعد از یک عمر در پشت لنز ، احساس می کنم که تازه شروع به درک ظرافت های بی پایان نور طبیعی کرده ام.
نور ظهر خورشید دارای کمترین عبور از جو است بنابراین از نظر تعادل رنگ بی طرف است. آنچه را که ما روز روشن می نامیم ، با دمای رنگ 5200K ، چند کلوین را به آنها می دهیم یا می گیریم. عموماً صحبت کردن از نور عمودی سخت ظهر کمترین مطلوب برای کار کردن است.
سایه ها سخت هستند ، کنتراست زیاد است. زمان آن بود که من بعد از ساعت 10 صبح و قبل از ساعت 4 بعد از ظهر دوربین را لمس نکنم. اما ایده ها تغییر می کنند و من با برخی از فرضیات جذاب تر روبرو می شوم. بعضی اوقات آسمان در وسط روز دارای تجمع کومولونیمبوس و ابرهای سیروس می باشد که گدایی می شوند.
Guide to outdoor light – Colour temperature
All light sources have a colour temperature, expressed in Kelvin. The light our planet receives from the sun is constant, but as the Earth rotates what we receive on the surface goes through radical daily transformations. As photographers we have five different lighting options: daylight, golden hour, twilight, blue hour and night. All have their appeal, but atmospheric conditions, the weather, our position on the globe and the time of year are all factors affecting the nature of the light painting the landscape. That’s why, after a lifetime behind the lens, I still feel I’m only beginning to appreciate the endless subtleties of natural light.
At noon the overhead sunlight has had the shortest passage through the atmosphere so it is neutral in colour balance; what we term daylight, with a colour temperature of 5200K, give or take a few Kelvin. Generally speaking the hard vertical light of midday is the least favourable to work with.
Shadows are hard, contrast is high; time was I wouldn’t touch the camera after 10am and before 4pm. But ideas change and I’m confronting some of my more entrenched assumptions. Sometimes the skies in the middle of the day have billowing cumulonimbus and streaking cirrus clouds that beg to be