You must need to login..!
توضیح
5 راه حل برای عکاسی شگفت انگیز از منظره
برای دانلود رایگان 5 راه حل برای عکاسی شگفت انگیز از منظره با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود Link download
کاری که من توصیه نمی کنم انجام دهم این است که یک عکس جالب را ببینید و به خودتان بگویید “من می خواهم به آنجا بروم!” بعضی از عکاسان این کار را می کنند. جهنم ، من حتی گاهی اوقات خودم را با این انگیزه گیر می آورم. ما عکسی را می بینیم که عاشق آن هستیم و فهمیدیم کجا گرفته شده است و روزها برای پیاده سازی صحنه می خواهیم. این نوع انگیزه هیچ فرقی با نماد عکسبرداری که قبلاً ذکر کردم نیست – به جز اینکه رسیدن به آنجا سخت تر است!
نه ، چیزی که من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم پیدا کردن مکان های شما است. لازم نیست جایی باشد که قبلاً هیچ کس نبوده باشد ؛ بعد از این ، تمام سیاره ها کم و بیش کاملاً کاوش و عکس گرفته اند. وقتی منظور من این است که تحقیقات خود را انجام دهید ، به ایده های خودتان برسید و سپس آن ایده ها را دنبال کنید. این بخشی از روند خلاق است!
با دنبال کردن ردپاهای دیگر و تلاش برای کپی کردن تصاویر دیگری که دیده اید ، خود را از جرقه خلاقیت اولیه تغییر می دهید. در واقع ، در این صورت جرقه خلاق به هیچ وجه مورد نظر شما نیست – شما به سادگی چشم انداز خلاق اصلی شخص دیگری را اجرا می کنید! مطمئنا ، شما می توانید تغییر خود را در ترکیب ایجاد کنید و شاید با شرایط آب و هوایی حتی بهتر خوش شانس باشید ، اما نتیجه نهایی همیشه از عکس هایی که از ابتدا تا انتها خودتان تصور کرده اید و ایجاد کرده اید ، کمتر خوشحال کننده خواهد بود.
این همان کاری است که من می خواهم با عکاسی خودم انجام دهم ، و آنچه را که بیشتر از همه لذت می برم آیا تمام عکسهای من کاملاً ایده های مکان اصلی هستند؟ هیچ البته نه. اما بخش اعظمی از آنها (حداقل تا آنجا که من می دانم) هستند ، و این عکسهایی هستند که برای من بیشترین معنی را دارند.
(Cimarron Sunset Panorama، Mount San Juan Mountains، کلرادو) این از تجاوزاتی که من از اوایل سال تابستان در کوهنوردی در کوهی در این نزدیکی از آنجا دور کرده بودم گرفته شده است. ، من از منظره عالی و غروب خورشید حتی بهتر خوشحال شدم! Canon 5D Mark II ، 24mm TS-E. این پانورامای دوخته شده از چهار تصویر است – و هر یک از این چهار تصویر ترکیبی از 2-3 قرار گرفتن در معرض بودند. دامنه ، قبل از بخیه نهایی در AutopanoPro به صورت دستی در Photoshop مخلوط شده است.)
می توان چنین استدلال کرد که اگر اصالت یک عکس منظره صرفاً بر اساس یافتن یک مکان اصلی باشد ، بنابراین واقعاً خلاق نیست زیرا هر کسی می تواند به راحتی در همان مکان پیدا کند و به طور بالقوه از یک عکس مشابه یا بهتر عکس بگیرد. در حالی که این مسئله تا حدی صحیح است ، باز هم فکر می کنم به اهداف و انگیزه های عکاس بر می گردد. این جنبه شخصی از خلاقیت است ، و بارها تنها عکاس او می داند که آیا عکس وی واقعاً از یک ایده خلاق اصلی متولد شده است یا خیر. هیچ کس دیگری نمی داند ، یا اهمیت می دهد. اما ، من معتقدم که با گذشت زمان ، مجموعه یک عکاس خلاق اصلی به خودی خود صحبت خواهد کرد.
صرف نظر از این قضاوت های اصالت و خلاقیت ، نکته این است که با پیدا کردن منظره های منحصر به فرد ، منظره اصلی برای عکس گرفتن ، می توانید آب میوه های خلاق را بسیار لذت بخش تر و راحت تر کنید. وقتی می بینید مکانی با چشمان تازه مشاهده می کنید ، بدون اینکه تصاویر عکاسان قبلی سر شما را به هم ریخته و بر انگیزه های شما تأثیر بگذارد ، راحت تر می توان تفسیرهای منظره خود را ایجاد کرد.
(سلطان کوه ، بالاتر از سیلورتون ، کلرادو. پس از انتظار در چادرهای ما در طوفان پاییزی ، من و یک دوست عکاس با هم به این رج بلند پیاده روی کردیم تا تماشای ابرهای طوفان در حال شکستن قله ها را بلند کنیم. ترکیبی از تکرار سرخپوشان – برجسته نمای فشرده شده از ابرهای مه آلود ، لنزهای دیگر و رنگهای طبیعی تعریف شده برای یک عکس جالب. دوربین میدانی چوبی 4 × 5 Tachihara ، نیکور 200 میلی متر ، Provia.)
اگرچه پیاده روی و کوله پشتی آسانترین روش برای یافتن مکانهای منحصر به فرد است ، اما همیشه ضروری نیست. به عنوان مثال ، در اینجا در کوه های سان خوان که من در آن زندگی می کنم ، جاده های خاکی 4 × 4 زیادی وجود دارد – شبکه گسترده ای از جاده های معدنی قدیمی که تا 13،000 پا از کوه بالا می روند. این موارد فرصت های زیادی را برای عکس های بزرگ بدون چشم انداز فراهم می کند ، به خصوص برای کسانی که مایل هستند در حالی که طوفان ها منتظر می مانند صبر کنند تا بتوانند برای شلیک از هوای شگرف از سرعت بالایی برخوردار باشند. یا برای مثال دیگر ، ممکن است یک قایق رانی یا کایاک بتواند شما را به برخی از رودخانه های رودخانه دیده شده یا سواحل اقیانوس کمتر منتقل کند. حتی در مکانهای نمادین ، احتمال دارد که بتوانید از آنجا دور شوید و چشم انداز منحصر به فرد خود را در صحنه بیابید.
The Hollow Pursuit of Tripod Holes
What I do not recommend doing is to see a striking photo and say to yourself “I want to go THERE!”. Some photographers do this. Hell, I even catch myself with this impulse from time to time. We see a photo we love and we’ll figure out where it was taken and we’ll hike for days to basically reshoot the scene. That kind of motivation is no different than the icon shooting that I mentioned before – except it’s just harder to get there!
No, what I’m talking about here is finding your own locations. It doesn’t have to be a place that nobody’s ever been before; after all the entire planet is more or less thoroughly explored and photographed by now. When I mean is to do your own research, come up with your own ideas, and then pursue those ideas. This is part of the creative process!
By following in other’s footsteps and trying to copy other images that you’ve seen, you’re shortchanging yourself of the initial creative spark. In fact, in that case the creative spark is not yours at all – you’re simply executing someone else’s original creative vision! Sure, you can make your own variation on the composition and maybe you’ll get lucky with even better weather conditions, but the end result will always be less gratifying than a photo that you conceived and created on your own from start to finish.
This is what I strive to do with my photography, and what I enjoy doing the most. Are all my photos totally original location ideas? No, of course not. But a large portion of them are (at least as far as I know), and those are the photos that mean the most to me.
(Cimarron Sunset Panorama, San Juan Mountains, Colorado. This was taken from an outcropping that I had scoped out from afar during a hike up a nearby mountain early in the summer. When I finally made the bushwhack hike up to this point in the autumn, I was delighted by the great view and the even better sunset! Canon 5D Mark II, 24mm TS-E. This is a stitched panorama of four images – and each of those four images were a combination of 2-3 exposures each for exposure range, blended manually in Photoshop before the final stitch in AutopanoPro.)
It can be argued that if the originality of a landscape photo is based simply on finding an original location, then it’s not truly creative since anybody could simply go find that same location and potentially take a similar or better photo. While that is true to some degree, again I think it goes back to the intentions and motivations of the photographer. This is the personal aspect of creativity, and many times only the photographer him/herself will know if his or her photo was truly born out of an original creative idea. Nobody else knows, or cares. But, I believe that over time, the collection of an original creative photographer will speak for itself.
Regardless of these judgements of originality and creativity, the point is that by finding unique, original landscape perspectives to photograph, it is much more enjoyable and much easier to get the creative juices flowing. It’s easier to create your own landscape interpretations when you are seeing a place with fresh eyes, without previous photographers’ images cluttering up your head and influencing your motivations.
(Sultan Mountain, high above Silverton, Colorado. After waiting in our tents in an autumn storm, a photographer friend and I hiked up to this high ridge to watch the breaking storm clouds lift off the peaks. The combination of repeating ridgelines – accentuated by the compressed view of a longer lens – misty clouds, and natural complimentary colors made for a striking photo. Tachihara 4×5 wood field camera, Nikkor 200mm, Provia.)
Although hiking and backpacking is the easiest method for find unique locations, it’s not always a necessity. For example, here in the San Juan Mountains where I live, there are also a lot of 4×4 dirt roads – a vast network of old mining roads that go way up into the mountains as far as 13,000 feet. These offer plenty of opportunities for non-iconic grand landscape shots, especially for those who are willing to wait while storms pass, so that they can be up high to shoot the dramatic weather. Or for another example, in another place perhaps a canoe or kayak could get you to some lesser seen river canyons or ocean beaches. Even at iconic locations, chances are you can wander away and find your own unique perspective on the scene.