You must need to login..!
توضیح
آموزش عکاسی تبلیغاتی از ماشین با Easton Chang
برای دانلود رایگان آموزش عکاسی تبلیغاتی از ماشین با Easton Chang با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود Link download
چراغ را تعقیب کنید
قانون عکسبرداری ساعت طلایی بسیار مهم است. ساعتی پس از طلوع آفتاب و یک روز قبل از غروب خورشید بهترین نور را برای عکس ها نشان می دهد؛ نور خورشید با زاویه کم گرما و بافت را به تصویر اضافه می کند ، و نور عمودی کم نور به شما امکان می دهد تا عناصر تصویر را راحت تر تعادل برقرار کنید. اما به محض غروب آفتاب آن را بسته نکن: من یک عصر این BMW i8 را شلیک کردم که مشخص شد آسمان در حال شکل گیری است تا پس از غروب خورشید رنگهای دیدنی را به شما ارائه دهد. به ابرها توجه کنید ، و نسبت به قرار گرفتن در معرض ، ضربان شلیک کنید.
همچنین ، به یاد داشته باشید که اگر می خواهید پیش زمینه و زمینه به همان اندازه تیز باشد ، f-stop دیافراگم را به مقادیر بالاتر تغییر دهید – در ضمن تنظیم نوردهی ، f / 14 تا f / 20 — را در حالی که می توانید نوردهی را تنظیم کنید تا تصویر تیره را جبران کند. این در حدود f / 14 شلیک شده است ، اما من باید کمی بالاتر می رفتم ، زیرا پیش زمینه مو از تمرکز خارج است. (دیافراگم های بالاتر همچنین شعله هایی را از نقاط نور ایجاد می کنند ، همانطور که در چراغهای جلو مشاهده می شود.)
همچنین سعی کنید ISO را تا حد ممکن کم نگه دارید ، تا مقدار دانه را در تصویر نهایی کاهش دهید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از قرار گرفتن در معرض طولانی تر است ، که می توانید در صورت داشتن سه پایه ، در مواقعی از این دست – حتی فقط یک یا دو ثانیه – انجام دهید.
Chase the light
The rule of golden-hour shooting is hugely important. The hour after sunrise and the one before sunset offer the best light for photos; low-angle sunlight adds warmth and texture to the image, and the generally-dimmer lighting allowing you to balance the image elements more easily. But don’t pack it in once the sun goes down: I shot this BMW i8 one evening when it was clear that the sky was shaping up to deliver some spectacular colors after the sun set. Pay attention to clouds, and work hard to get the shot dialed-in, relative to the exposure.
Also, remember that if you want foreground and background equally sharp, bump up the aperture’s f-stop to higher values—between, say, f/14 to f/20—while adjusting the exposure to compensate for the increasingly dark image. This was shot at about f/14, but I should have gone a bit higher, since the background is a hair out of focus. (Higher apertures also generate the flares from points of light, as seen in the headlights.)
Also, try to keep the ISO as low as possible, to reduce the amount of grain in the final image. The best way to do that is to use longer exposures, which you can do in situations like this—even just one or two seconds—if you have a tripod.