You must need to login..!
توضیح
تقارن پویا , ترکیبندی و Henri Cartier Bresson (پارت دوم)
برای دانلود رایگان تقارن پویا , ترکیبندی و Henri Cartier Bresson (پارت دوم) با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
از کنتراست استفاده کنید
کنتراست – در روشنایی – روش دیگری برای افزودن بعد به یک تصویر است. کنتراست نورپردازی تفاوت بین کمترین نور و تاریکی ترین تاریک عکس است.
با دستکاری این عنصر ، شگفتی هایی برای گسترش عمق ، کیفیت سه بعدی یک عکس – یکی از برجسته ها و معیارهای عالی برای عکس های شما ایجاد می شود. همچنین می توانید از کنتراست در شکل و اندازه استفاده کنید تا بر پیچیدگی عکس های خود تأثیر بگذارد. هندسه متضاد ذاتا آن تنش چشمگیری را ایجاد می کند که قبلاً در مورد آن صحبت می کردیم. احساس می کنید چیزهای بیشتری برای “داستان” وجود دارد.
به عنوان یک عکاس ، شما باید تصمیم بگیرید که چه زمانی از تکنیک های خاصی استفاده کنید ، و چه زمانی از آنها استفاده نکنید. اکثر تکنیک های آهنگسازی به سادگی دستورالعمل هستند ، یا چارچوب هایی ، قوانین سخت و سریع بسیار کمی دارند. آنچه آنها ارائه می دهند یک نقطه شروع برای جمع کردن یک تصویر است. شاید شما ممکن است به یک صحنه نگاه کنید و نمی دانید چگونه آن را ضبط کنید. این زمان خوبی است که می توان برخی از تکنیک ها را وارد عمل کرد و صحنه را از آنجا کار کرد. آنها چندین دهه است که توسط هنرمندان تجسمی (نقاشان ، عکاسان و سینماگران) در سراسر جهان مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته اند. تنها محدودیت در اعمال آنها جزم نیست. پس از فهمیدن چگونگی استفاده از قوانین ، می دانید که چگونه آنها را بشکنید و از آنها جدا شوید. با این کار ، خلاقیت عکاسی خود را به سطح جدید می برید و تصاویر شما بسیار بهتر می شوند.
Use Contrast
Contrast — in lighting — is another way to add dimension to an image. Lighting contrast is the difference between the lightest light and the darkest dark in a photograph.
Manipulating this element, works wonders to extend the depth, the three-dimensional quality of a photograph – one of the great feats and benchmarks for your photographs. You can also use contrast in shape & size to affect the intricacy of your photos; contrasting geometry inherently creates that dramatic tension that we were talking about earlier. You feel like there is more to “the story.”
As a photographer, you need to decide when to use certain techniques, and when not to use them. Most compositional techniques are simply guidelines, or frameworks, there are very few hard and fast rules. What they do offer is a starting point for putting an image together. Perhaps you may look at a scene and not know how to capture it. That is a good time to put some of the techniques into action and work the scene from there. They have been tried and tested by visual artists (painters, photographers and moviemakers) around the world for decades. The only constraint is don’t be dogmatic about applying them. Once you understand how to use the rules, you will then know how to break, and break out of them. By doing this, you will take your photographic creativity to a new level and your images will become that much better.