چگونگی فیلمبرداری در نور کم و کاهش نویز با دوربین DSLR

You must need to login..!

کد Embed

توضیح

چگونگی فیلمبرداری در نور کم و کاهش نویز با دوربین DSLR

برای دانلود رایگان چگونگی فیلمبرداری در نور کم و کاهش نویز با دوربین DSLR با کیفیت  full hd 1080pاز پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین

لینک دانلود link download

روشنایی
تعداد کمی از موارد باعث می شود یک فیلم بازاریابی سریعتر از یک عکس از بین برود که خیلی سبک یا خیلی تاریک باشد. بله ، شما می توانید میزان روشنایی و تضاد تصویر در پس از تولید را تا حدودی اصلاح کنید (بیشتر در مورد این بعد) ، اما بهتر است عکس را در روز عکس بگیرید درست از اینکه به “ثابت کردن آن در پست” بعد اعتماد کنید.

از درگیری بین نور طبیعی و مصنوعی خودداری کنید
هنگامی که صحبت از نور در فیلم می شود ، انواع مختلفی از نور درجه حرارت های مختلفی دارند. این دمای رنگ در درجه های کلوین (° K) اندازه گیری می شود:

باز هم ، این یک موضوع پیچیده است و می تواند به راحتی پست خودش را ضمانت کند ، اما برای اهداف ما ، تنها چیزی که باید بدانید اینست که مخلوط کردن دو منبع نور با دمای رنگ های مختلف باعث می شود تا یک تیر با نور ناموزون ایجاد شود.

بیایید بگوییم که شما در حال ضبط یک فیلم توضیح دهنده با عضو یکی از اعضای تیم خود هستید. شما یک اتاق سرپوشیده با آکوستیک خوب (بیشتر در مورد این مورد بعدی) انتخاب کرده اید ، و برای شروع فیلمبرداری آماده هستید. اتاق عمدتا توسط چراغ های فلورسنت روشن می شود ، اما مشکلی وجود دارد – یک پنجره بزرگ که در نور روز طبیعی فراوان می گذارد.

اگر موضوع خود را خیلی نزدیک به پنجره قرار دهید ، می توانید در تقابل بالقوه در منابع نور قرار بگیرید – نور سربار فلورسنت با دمای حدود 4500 درجه سانتیگراد ، و نور روز که دمای آن حدود 5600 درجه سانتیگراد است. جبران تضاد نوع درگیری می تواند دشوار باشد و این یک سردرد است که واقعاً نیازی به آن ندارید

در هر کجا که فیلمبرداری می کنید ، اطمینان حاصل کنید که منبع اصلی نور شما یکنواخت و مداوم است. اگر در خانه فیلمبرداری می کنید ، از اتاقهایی با ویندوز خودداری کنید. اگر این امکان پذیر نیست ، موضوع خود را به اندازه کافی دور از ویندوز قرار دهید تا از تداخل نور روز با عکس خود جلوگیری کنید.

Lighting
Few things will ruin a marketing video faster than a shot that is either too light or too dark. Yes, you can correct image brightness and contrast in post-production to some extent (more on this later), but it’s better to get the shot right on the day of the shoot than relying on “fixing it in post” later on.

Avoid Conflicts Between Natural and Artificial Light
When it comes to lighting in video, different kinds of light have different temperatures. These color temperatures are measured in degrees Kelvin (°K):

Again, this is a complex topic and could easily warrant its own post, but for our purposes, all you need to know is that mixing two light sources with different color temperatures will make for an unevenly lit shot.

Let’s say you’re shooting an explainer video featuring a member of your team. You’ve chosen an indoor room with good acoustics (more on this later), and you’re ready to start filming. The room is lit primarily by fluorescent lights, but there’s a problem – a large window that lets in plenty of natural daylight.

If you position your subject too close to the window, you could run into a potential contrast in light sources – the fluorescent overhead light with a temperature of around 4500° K, and the daylight, which has a temperature of around 5600° K. This kind of conflict can be difficult to compensate for, and it’s a headache you really don’t need.

Wherever you’re shooting, ensure that your primary light source is even and consistent. If you shoot indoors, avoid rooms with windows. If this isn’t possible, position your subject sufficiently far from the windows to avoid the daylight interfering with your shot.

دیدگاهتان را بنویسید