You must need to login..!
توضیح
آموزش نورپردازی روی میز در 4 دقیقه
برای دانلود رایگان آموزش نورپردازی روی میز در 4 دقیقه با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود Link download
شیشه سریع
تقریباً هر فیلمبردار باید چند اعداد سریع را در کیف خود داشته باشد. اپتیک زیبا و درخشان می تواند در برخی شرایط تفاوت ایجاد کند. به عنوان مثال ، 50 میلی متر 1.4 ، 4 توقف سریعتر از لنز f3.5 خواهد داشت. معنی آن چیست؟ با این شرایط ، می توانید ISO خود را از 6400 به 800 کاهش داده و تقریباً همان نوردهی را داشته باشید!
چرا همه ما با اعداد اول سریع عکس نمی گیریم؟ خوب ، دو دلیل اصلی وجود دارد. اولین قیمت ، به عنوان یک لنز سریع می تواند به راحتی دو برابر یک لنز کند باشد ، اگر نه بیشتر. دلیل دوم عمق میدان است. عکاسی به صورت کامل روی لنز سریع به معنی فوکوس است بنابراین کم عمق می توانید سوژه خود را از دست دهید. گاهی اوقات با لنزهای بسیار سریع ، می توانید حتی با تمرکز یک چشم به کار خود پایان دهید ، در حالی که چشم دیگر تار است.
از نور موجود استفاده کنید
به اطراف نگاه کن شهرهایی که ما در آنها زندگی می کنیم اکنون پر از چراغ های مصنوعی شده اند. تا زمانی که در حومه شهر عکاسی نکنید ، احتمالاً نور کمی در محل وجود دارد. آن را به نفع خود تبدیل کنید.
سعی کنید استعدادها را با استفاده از ویترین های نرم و عریض هدایت کنید ، از آن علائم نئون رنگی برای گرفتن نور پس زمینه و غیره استفاده کنید. هنگام پیشاهنگی ، منابع احتمالی نور را که می توانید به روش خلاقانه استفاده کنید یادداشت کنید.
FAST GLASS
Almost every videographer should have a couple of fast primes in his bag. A nice and bright optics can make all the difference in some situations. A 50mm 1.4, for instance, will be 4 stops faster than an f3.5 lens. What does that mean? That shooting in the same condition, you could lower your ISO from 6400 down to 800 and have almost the same exposure!
Why aren’t we all shooting with fast primes? Well, there are two main reasons. The first being the price, as a fast lens can easily cost twice as a similar slow lens, if not more. The second reason is the depth of field. Shooting full wide on a fast lens means having a focus so shallow you could easily lose your subject. Sometimes on very fast lenses, you could even end with one eye in focus, while the other is blurred.
USE AVAILABLE LIGHT
Look around. The cities we live in are now flooded with artificial lights. Unless you’re shooting in the countryside, there’s probably some light available on location. Turn it at your advantage.
Try to direct the talents using those soft and wide store-windows, use those colored neon signs to get some backlight and so on. When scouting, take notes on possible light sources that you could use in a creative way.