You must need to login..!
توضیح
تکنیک های ساده برای اصلاح رنگ پوست در فیلم
برای دانلود رایگان تکنیک های ساده برای اصلاح رنگ پوست در فیلم با کیفیت full hd 1080p از پلیر سایت یا لینک زیر استفاده کنین
لینک دانلود Link download
دو کلمه: ماسلین سفید نشده.
آوا خیلی کوتاه این را ذکر کرد ، اما قسم می خورم! ماسلین بدون سفید یکی از کم مصرف ترین مواد انتشار است. من یک بار یک پست در انجمن فیلمبرداری را خواندم که در آن نویسنده گفت که او هرگز با مدیر عکاسی که از ماسلین سفید نشده استفاده کرده باشد کار نکرده است. ماسلین سفید شده به طور قابل توجهی محبوب تر است. با این حال ، ماسلین سفید شده برای رنگ های روشن پوست بهتر است. از نظر جمع ، من شخصاً احساس می کنم که ماسلین به ویژه سایه های زیبایی ایجاد می کند و نور را به زیبایی روی صورت می پیچد. و گرمای شما از ماسلین سفید نشده به طور خاص به زیبایی پوست زیبایی قهوه ای می بخشد. این گرما روی پوست رنگ پریده کمی زیاد است ، اما روی پوست تیره ، فوق العاده است. این یک صفحه نمایش از یک فیلم علمی-تخیلی / فانتزی است که من DPed کردم ، جایی که من از ماسلین سفید نشده برای درخشش گرم و نرم بازیگر استفاده کردم.
مقداری طعم به جهش های خود اضافه کنید.
یکی از موارد مورد علاقه من برای استفاده در هر مجموعه ، بازتابنده دیسک 48 اینچی من است.
من اطمینان دارم که هر سینماگری که این را می خواند ، ارزش پرش سفید برای پر کردن سایه را می داند. این یک عمل کاملاً استاندارد است. چیزی که من در مورد این بازتابنده 4 در 1 دوست دارم این است که چندین راه حل مختلف را در یک مورد به من می دهد. من وقتی بیرون هستم معمولاً از قسمت نقره ای استفاده می کنم و باید نور زیادی را به صورت شخص برسانم تا در معرض نور و محیط آفتابی قرار بگیرم.
اما طرف طلایی برای انعکاس رنگی کاملاً طلایی به رنگ پوست قهوه ای و پوست کم رنگ بسیار مناسب است. من از آن استفاده می کنم تا افراد پوست رنگ پریده کمی برنزه تر به نظر برسند (که معمولاً از آن قدردانی می کنند) و همچنین برای ایجاد کمی درخشش در رنگهای قهوه ای. من یک بازتابنده طلایی در سمت راست این تصویر قرار داده ام ، که باعث می شود موضوع برنزه تر به نظر برسد ، و همچنین با رنگ موهای او بسیار زیبا بازی می کند.
Two words: unbleached muslin.
Ava mentioned this very briefly, but I swear by it! Unbleached muslin is one of the most under-utilized diffusion materials out there. I once read a cinematography forum post in which the writer said he had never worked with a Director of Photography that used unbleached muslin. Bleached muslin is significantly more popular; however, bleached muslin is better for lighter skin tones. From an aggregate standpoint, I personally feel that muslin yields especially beautiful shadows and wraps light around faces nicely. And the warmth that you get from unbleached muslin specifically gives brown skin a really aesthetically pleasing glow. That warmth is a little too much on pale skin, but on darker skin, it’s wonderful. Here’s a screen grab from a sci-fi / fantasy film that I DPed, where I used unbleached muslin to give the actress a warm, soft glow.
Add some flavor to your bounces.
One of my favorite items to take onto every set is my 48-inch disc reflector.
I’m sure every cinematographer reading this knows the value of a white bounce to fill in shadows; that’s a fairly standard practice. The thing that I love about this 4-in-1 reflector is that it gives me several different solutions in one item. I typically use the silver side when I’m outside and I need to bounce a hell of a lot of light into someone’s face to keep up exposure with bright, sunny surroundings.
The gold side, however, is great for reflecting a pretty golden hue into brown skin and paler skin alike. I use it to make pale-skinned people look a little more tan (which they usually appreciate, lol); and also to bring a little more radiance into brown complexions. I placed a gold reflector to the right side of this image, which makes the subject look more tan, and also plays really nicely with her hair color.